Наши партнеры

Menu

Forum

Hvilken liga er den...

Notifications
Clear all

Hvilken liga er den bedste?

44 Indlæg
5 Brugere
0 Likes
6,200 Set ialt
AK
 AK
(@ak)
Noble Member
Topic starter

Steffen Caspersen skrev:

Karel Poborsky skrev:

Hvis vi tager i den størrelseorden kan jeg sagtens nævne flere, da jeg mener at der er mange af dine spillere, som ikke burde være på listen.
Men som jeg allerede har skrevet i første indlæg: Alle har sin mening.
Vi har ikke den sammen og sådan er det bare. Og det skal man kun være glad for. For hvis alle havde sammen mening, var livet ikke værd at leve.

Måske nævnte jeg flere, men mener, at de ti bedste midtbanespillere mindst er på niveau med de ti bedste i Italien.

Du skriver dette:"Vi har ikke den sammen og sådan er det bare. Og det skal man kun være glad for. For hvis alle havde sammen mening, var livet ikke værd at leve."

WOW, Karel, jeg er imponeret. Du er på niveau med Nietzche, Platon, Freud, Kierkegaard, Sartre, Descartes osv. Du er jo en filosof!

Jeg er også imponeret af dig - eller noget.
Jeg sagde bare at du ikke kunne sammenligne ligaerne med to hold, fordi der kan jo være 3 klassespillere på samme position og de kan jo være på samme hold...

Lagt op : 24/03/2007 9:20 pm
Adam
 Adam
(@adam)
Estimable Member

Steffen Caspersen skrev:

Adam Anker-Moller skrev:

Steffen Caspersen skrev:

Karel Poborsky skrev:

Hvis vi tager i den størrelseorden kan jeg sagtens nævne flere, da jeg mener at der er mange af dine spillere, som ikke burde være på listen.
Men som jeg allerede har skrevet i første indlæg: Alle har sin mening.
Vi har ikke den sammen og sådan er det bare. Og det skal man kun være glad for. For hvis alle havde sammen mening, var livet ikke værd at leve.

Måske nævnte jeg flere, men mener, at de ti bedste midtbanespillere mindst er på niveau med de ti bedste i Italien.

Du skriver dette:"Vi har ikke den sammen og sådan er det bare. Og det skal man kun være glad for. For hvis alle havde sammen mening, var livet ikke værd at leve."

WOW, Karel, jeg er imponeret. Du er på niveau med Nietzche, Platon, Freud, Kierkegaard, Sartre, Descartes osv. Du er jo en filosof!

Vi kan også begynde at nævne filosoffer...?

Det kan vi godt. Adzke, hvad ved du om Descartes?

Ikke meget, hvis det ikke er ham med den analytiske geometri....
Men det påstår jeg jop heller ikke, effe4ever... Det er jo dig, der spiller pissehamrende smart.

MonQ
 MonQ
(@monq)
Reputable Member

Adam Anker-Moller skrev:

I øvrigt meget morsomt, du staver Nietzsche forkert.

Ja, det er ekstremt vigtigt. Havde lige glemt, at du aldrig laver tyrk-fejl.

Adam
 Adam
(@adam)
Estimable Member

Steffen Caspersen skrev:

Adam Anker-Moller skrev:

At glemme et bogstav går vist ikke ind under tyrkfejl.

Lagt op : 24/03/2007 9:21 pm
MonQ
 MonQ
(@monq)
Reputable Member

Adam Anker-Moller skrev:

Steffen Caspersen skrev:

Adam Anker-Moller skrev:

Ok, havde lige glemt, at du var inde i, hvad der var tyrkfejl, og hvad der ikke var. Jamen, adzke, hvad ved du om Nietzsche så?

Lagt op : 24/03/2007 9:23 pm
Adam
 Adam
(@adam)
Estimable Member

Steffen Caspersen skrev:

Adam Anker-Moller skrev:

Steffen Caspersen skrev:

Adam Anker-Moller skrev:

Ok, havde lige glemt, at du var inde i, hvad der var tyrkfejl, og hvad der ikke var. Jamen, adzke, hvad ved du om Nietzsche så?

Igen er min viden begrænset. nietzsche var en af de store moderne filsoffer, som blandt andet havde en masse betragtninger om religion, menneskelig natur og sådan noget stads. Desuden var han uvenner med sin søster.

Mange har fejlagtigt antaget, han var forgænger for nazismen, det er dog ikke tilfældet. Men hans søsters mand overførte mange af hans tanker til nazismen. Skæbnes ironi.

Lagt op : 24/03/2007 9:24 pm
MonQ
 MonQ
(@monq)
Reputable Member

Adam Anker-Moller skrev:

Steffen Caspersen skrev:

Adam Anker-Moller skrev:

Steffen Caspersen skrev:

Adam Anker-Moller skrev:

Igen er min viden begrænset. nietzsche var en af de store moderne filsoffer, som blandt andet havde en masse betragtninger om religion, menneskelig natur og sådan noget stads. Desuden var han uvenner med sin søster.

Ok, en noget overfladisk forklaring, men til gengæld kan du stave hans navn korrekt uden at lave tyrkfejl.

Lagt op : 24/03/2007 9:25 pm
Adam
 Adam
(@adam)
Estimable Member

Steffen Caspersen skrev:

Adam Anker-Moller skrev:

Steffen Caspersen skrev:

Ok, en noget overfladisk forklaring, men til gengæld kan du stave hans navn korrekt uden at lave tyrkfejl.

Steffen, jeg har på intet tidspunkt givet udtryk for, at jeg ved noget som helst om nogle af disse uden tvivl udmærkede personer, du her nævner. Det eneste, jeg skrev er, at jeg synes, det var komsik, at du ikke stavede hans navn rigtigt. Det kan Lotte Heise heller ikke. Det har vi nu udredt. Detvr en tyrkfejl, og jeg undskylder allerydmygst!

TT: Andy er stor og tyk.

Lagt op : 24/03/2007 9:27 pm
MonQ
 MonQ
(@monq)
Reputable Member

Adam Anker-Moller skrev:

Steffen Caspersen skrev:

Adam Anker-Moller skrev:

Steffen Caspersen skrev:

Steffen, jeg har på intet tidspunkt givet udtryk for, at jeg ved noget som helst om nogle af disse uden tvivl udmærkede personer, du her nævner. Det eneste, jeg skrev er, at jeg synes, det var komsik, at du ikke stavede hans navn rigtigt. Det kan Lotte Heise heller ikke. Det har vi nu udredt. Detvr en tyrkfejl, og jeg undskylder allerydmygst!

TT: Andy er stor og tyk.

Fair nok. Undskylder også meget, at jeg glemte et bogstav i hans navn. Det er simpelthen for dårligt, og det tager jeg på min kappe.

TT: Andy har bare store knogler.

Lagt op : 24/03/2007 9:29 pm
Adam
 Adam
(@adam)
Estimable Member

Steffen Caspersen skrev:

Fair nok. Undskylder også meget, at jeg glemte et bogstav i hans navn. Det er simpelthen for dårligt, og det tager jeg på min kappe.

Nej, han er tyk.

Lagt op : 24/03/2007 9:30 pm
MonQ
 MonQ
(@monq)
Reputable Member

Adam Anker-Moller skrev:

Steffen Caspersen skrev:

Nej, han er tyk.

Ja, mod myg!

Lagt op : 24/03/2007 9:31 pm
AK
 AK
(@ak)
Noble Member
Topic starter

Hvorfor skal i ødelægge denne tråd med alt jeres intet snak?

Er der flere der har deres mening?

Lagt op : 24/03/2007 9:46 pm
Casper Lohse
(@casper-lohse)
Noble Member

Tilbage til emnet 😉

EDIT: Hvis der fortsat opstår intetsigende indlæg, vil de blive slettet.

Lagt op : 24/03/2007 11:48 pm
Mikkel Lasson
(@mikkel-lasson)
Noble Member

Ja det må jeg nok sige. Sikke en diskussion bare om en liga.
Her er hvad der står i det første indlæg:
Karel Poborsky skrev:

Først vil jeg sige: Alle har sin egen mening

Derfor kan jeg slet ikke forstå at i skal diskutere om hvilken liga der er bedst. I har lov til at have hver jeres mening. Det er jo klart at man synes at den liga man følger er bedre end de andre. Det er jo det samme med at jeg synes at Hutchinson er bedre end Ericsson, i og med at han spiller i den klub jeg følger og det gør den anden ikke.

Lagt op : 25/03/2007 12:06 am
Side 3 / 3
Del: