Наши партнеры

Menu

Forum

Notifications
Clear all

Michael Laudrup som træner

3 Indlæg
3 Brugere
0 Likes
1,533 Set ialt
(@ronni-bodker)
Estimable Member
Topic starter

Nu har vi efterhånden set Michael Laudrup som træner fire forskellige steder: assistent på landsholdet og chef i Brøndby, Getafe og senest Spartak Moskva, sidstnævnte er han jo netop blevet fyret fra.

Men hvad mener DU om hans evner, er han god nok som træner eller lever hans trænerjobs på hans evner inde på banen. Kom med dine tanker i denne tråd.

Seneste nyt i sagen:

Laudrup fyret i Spartak Moskva

Brian Laudrup: Michael fik ikke nok penge

Michael Laudrup: Jeg kender gamet

Spansk redaktør: Laudrups ry er fortsat godt

Morten Olsen: Fyringen er ligegyldig

Spartak-direktør: Derfor blev Laudrup fyret

Lagt op : 16/04/2009 4:15 pm
(@daniel-nielsen)
Active Member

Han er fantastisk. Hans fodboldfilosofi passer dog kun til én slags spiller, i form af den teknisk dygtige. Moskva havde ikke spillerne til hans system, ydermere fik han heller ikke den lovede kapital til rådighed, som var sat af til forstærkninger. Det må være frustrerende!

Som sagt, den teknisk dygtige spiller er hvad hans fodboldfilosofi er baseret på, noget man til fulde kunne tyde i Getafe, og som hen af vejen gjorde det særdeles fremragende. Fornemme resultater i La Liga BBVA, en Copa del Rey-finale og et ufortjent exit til Bayern München i UEFA-cuppen. Et helt godkendt år for Laudrup. Det jeg så ikke forstod var, hvorfor han ikke valgte at bygge videre på denne fantastiske succes, for på den måde at skabe sig et "større" navn. Om ikke andet, så i den trænermæssige forstand.

Han SKAL tilbage til Spanien, og det kommer han med 90 % sikkerhed også, i min verden! Han er som skabt til det land. Holdet er så det store spørgsmål, men mon ikke der er mange klubber i Getafes størrelsesorden, som er interesseret i hans signatur. Det vil give noget medieopmærksomhed, og man ville muligvis kunne tiltrække bedre og større spillernavne. Real Madrid-tiden kommer, men pt. er han ikke Florentino's kandidat til jobbet, ifølge diverse kilder og rygter. Men man kan jo håbe at Real tør satse på ham, i samme stil som Barcelona gjorde med, Rijkaard!

Men vil nok satse på en midterklub, en klub i Almeria-størrelsen. Jeg nævner dette hold, da jeg efterhånden anser dem, som værende fast i top-10 i Spanien.

Men tiden kan kun vise dette 😀

Lagt op : 16/04/2009 10:23 pm
(@andreas-johnke)
Prominent Member

Jeg kunne godt tænke mig at se ham i Espanyol, men jeg tror han vælger at stå uden arbejde indtil efter VM i Sydafrika, hvorefter Morten Olsen går af og Michael Laudrup overtager landsholdet...

Såfremt vi altså kommer med til VM, ellers kommer han til før.

Jeg håber han har mulighed for at komme til Espanyol, men jeg tror ikke rigtigt på det.

Lagt op : 18/04/2009 3:39 pm
Del:
Top-menu
Menu