Наши партнеры

Menu

Forum

Hvem er verdens bed...

Notifications
Clear all

Hvem er verdens bedste fodbold træner?

olkjaerlol
(@olkjaerlol)
Active Member

jeg er i tvil hvem der er den bedste fodbold træner.?:o

Topic starter Lagt op : 13/05/2008 3:53 pm
Casper Lohse
(@casper-lohse)
Noble Member

Det er godt nok nogle store spørgsmål, du stiller, hvor brugerne sikkert vil være meget uenige 🙂

Jeg vil udpege en mand som Sir Alex Ferguson, der netop er blevet kåret til året manager i Premier League.

Han har stået i spidsen for den samme klub i 22 år. Det finder du ikke mange andre, der har på topplan, hvis det overhovedet lykkes, at finde en.

Det mener jeg er særdeles prisværdigt. Det er også med til at holde stabiliteten omkring truppen, og det smitter uden tvivl meget af, når man har en så rutineret manager.

SvarCiter
Lagt op : 13/05/2008 9:16 pm
David Thystrup
(@david-thystrup)
Trusted Member

Jeg vil give Casper ret. Ferguson er blevet i United i så ufatteligt mange år, at han kender klubben bedre end sin bukselomme, som formentlig er blevet skiftet ud utallige gange i hans tid hos United. Det kontinuitet finder man ikke hos andre managere, hvorfor Ferguson er ekstremt godt til at skabe ro og balance i spillet.

Desuden har jeg en fidus til den fodbold Manchester United spiller, samt Fergusons attitude, hvilket også betyder enormt meget.

SvarCiter
Lagt op : 13/05/2008 9:40 pm
Peter Christensen
(@peter-christensen)
Estimable Member

Helt klart Fabio Capello. Capello har vundet mindst ét trofæ med enhver klub, han har coachet. F.eks. i sidste sæson, hvor han vandt mesterskabet med Kongeklubben på trods af nogle fejl undervejs.

Jeg blev meget skuffet over, at præsident Ramón Calderón valgte at fyre Capello, selvom italieneren vandt La Primera med et hold, der ikke har vundet noget de sidste fire år. Dog har Schuster lavet en fremragende entré i sit første år.

SvarCiter
Lagt op : 28/05/2008 2:46 pm
Del:
Top-menu
Menu