Наши партнеры

Menu

Forum

hvad hedder den bed...

Notifications
Clear all

hvad hedder den bedste fodbold klub nogensinde

5 Indlæg
5 Brugere
0 Likes
1,829 Set ialt
(@olkjaerlol)
Active Member
Topic starter

det er jeg også itvild om og vil gerne vide det

Lagt op : 14/05/2008 11:34 am
(@andreas-johnke)
Prominent Member

Well jeg kan jo kun tale for mig selv, når jeg siger AC Milan.

Det er ikke min favorit klub, men for mig at se er det det ypperste af Fodboldhistorik.

Lagt op : 18/05/2008 11:19 am
(@patrick-andersen)
Estimable Member

Kan du ikke lige komme med nogen indlæg med noget mere indhold i stedet for de der oneliners? Du kan evt. komme med dit eget bud...

Men jeg synes klubber som Milan og Real Madrid i hvertfald hører til på top 5-listen.

Jeg er ikke fan af nogen af de klubber, men de har altid været der hvor det har været sjovt.

Lagt op : 18/05/2008 11:31 am
(@philip-bludnikow)
Estimable Member

Det er forkert at sige, at den og den klub er bedre end den og den klub. Alle klubber (eller ihvertfald de fleste...) har deres egen tradiition og historie. En klubs eksistens burde ikke gøres op i trofæer og succeser men i legender og myter.

Selvfølgelig kan man sige, at f.eks. Real Madrid er den mest vindende klub nogensinde. Men det gør dem blot til den mest succesfulde klub, ikke den bedste.

Lagt op : 18/05/2008 7:29 pm
(@david-thystrup)
Trusted Member

Helt enig med Phillip. Real Madrid er den mest vindende klub nogensinde, men det synes jeg nu ikke giver dem prædikatet som verdens bedste. En klub består ikke kun af pokaler, men ligeså meget af ledelsen, trivsel hos spillere og gode forhold. Her har Real Madrid ofte kun kunne leve op til sidstnævnte med et stort og flot træningsanlæg.

Ledelsen har ofte floppet, taget fejl, eller bare ageret på helt miserable måder, hvilket virkelig har stillet klubben i et elendigt lys somme tider. Calderon har sagt flere ting, som burde være blevet inde i hans spanske tænketank.

Real Madrid har et godt hold, og har altid været en af de bedste, det kan der ikke være nogen tvivl om. Men ledelsen efterlader flere dybe huller i helheden. Her kan andre klubber foretrækkes, da der ofte er mere styr på det interne.

Lagt op : 24/05/2008 10:08 am
Del:
Top-menu
Menu