Наши партнеры

Menu

Forum

Er nedrykkerne fund...

Notifications
Clear all

Er nedrykkerne fundet?

12 Indlæg
9 Brugere
0 Likes
2,577 Set ialt
Steffen Hansen
(@steffen-hansen)
Active Member
Topic starter

Er sønderjyskE stille og roligt ved at isolere sig i bunden af Superligaen med 17 piont.?

I mine øjne har de på ingen måde kvaliteterne til at overleve i Superliaen. Kun få af deres spillere har det niveau der skal til, og deres offensive trussel består udelukkende af Ilsø. Deres defensiv er ganske simpelt ikke ikke stærk nok til at holde angribere med superliganiveau nede.

Og hvad med Vejle? Det er som de nægter at anerkende, at de er bundhold. De fyrede Ove Christensen fordi de mente, han ikke fik nok ud af spillertruppen. Hvilken spillertrup? Truppen er, efter min mening, ikke bedre end til en nedrykkerplads i superligaen.

Jeg tror stille og roligt Horsens og Esbjerg vil trække fra, grundet mere kvalitet i truppen, og efterlade SønderjyskE og Vejle til 1. division.

Nogen der er uenig?:):

Lagt op : 22/04/2009 1:17 pm
Andreas Johnke
(@andreas-johnke)
Prominent Member

Jeg tror Vejle overlever. De har truppen til det. Det er bare et spørgsmål om at de tør gå efter sejren imod de mindre hold...

Lagt op : 23/04/2009 11:15 am
AK
 AK
(@ak)
Noble Member

Jeg tror nu også på Vejle! De har altså et stærkt hold, så jo de skal nok overleve. Men hvem der skal blive den anden nedrykker, er jeg i tvivl om. Det kan jo blive Esbjerg, Horsens, FCN osv. Dog ligner det mest Horsens..

Lagt op : 23/04/2009 6:51 pm
Mikkel Lasson
(@mikkel-lasson)
Noble Member

Det er svært at spå om. SønderjyskE er dog min klare favorit til at rykke ned. Den anden plads kommer nok til at blive en kamp mellem Horsens og Vejle, og her så jeg gerne, at Vejle trak sig sejrsrigt ud af den.

Lagt op : 23/04/2009 8:56 pm
Steffen Hansen
(@steffen-hansen)
Active Member
Topic starter

Der er ingen tvivl om det bliver spændende, især fordi alle 3 hold(Horsens, Vejle, SønderjyskE) skal mødes indbyrdes. Horsens, som jeg ser som det stærkeste hold, skal møde begge deres konkurrenter på udebane. Derimod ser det ud til, at Nordsjælland og Esbjerg klarer frisag, da de har henholdsvis syv og otte point ned til stregen.

Lagt op : 29/04/2009 1:45 pm
Andreas Johnke
(@andreas-johnke)
Prominent Member

I tilfælde af at Silkeborg skulle rykke op planmæssigt, så så jeg gerne Herfølge rykke med op, mens Vejle og AC Horsens rykkede ud. Det vil give den bedste mulighed for Silkeborg til at blive oppe på bekostning af SønderjyskE, som mister Ilsø, og Herfølge, som bare ikke er gode nok.

Lagt op : 29/04/2009 7:11 pm
Steffen Hansen
(@steffen-hansen)
Active Member
Topic starter

Tjah, det ser ud til at Sønderjyske trækker det længste strå. Efter nederlaget i går, ser det skidt ud for AC Horsens. De skal også en tur til vejle om en ugens tid, og hvis ikke det bliver til sejr dér, ligner det unægteligt en tur i 1. division for Horsens.
Vejle tror jeg stadig ikke på. Deres sidste livline er ude mod SønderjyskE, men jeg tror ikke på at de kan vinde dernede...

Utroligt hvis SønderjyskE klarer den. Det var der nok ikke mange der havde regnet med...

Lagt op : 04/05/2009 10:29 am
John Vestergaard
(@john-vestergaard)
Eminent Member

Jeg så Sønderjyske-Horsens i går, og jeg er nu næsten ligeglad med hvem af de to hold, der ryger ud. Jeg har sjældent set to hold spille så ringe - det var kun få af spillerne, der kunne være deres indsats bekendt, og det virkede ikke til, at alvoren var gået op for dem. Mit referat af kampen giver vist samme indtryk 🙂

Jeg er især skuffet over Horsens, der mange gange har vist, at de har en god offensiv, især i Berisha og Macena - men de viste kun i glimt hvad de kan.

Jeg tror, at Sønderjyske overlever, og at Horsens og Vejle må rykke ned.

Lagt op : 04/05/2009 2:28 pm
Patrick Andersen
(@patrick-andersen)
Estimable Member

Synes det kunne være fedt hvis i hvert fald Vejle og Horsens ryger ned.

For mig at se er det et bevis på en grundstamme over længere tid er mere værd end de lejesvende, som Vejle hentede i vinters.

Viborg er seneste bevis på den plan Vejle og tildels Horsens forsøgte at iscenesætte ikke er ret smart. Viborg havde ligesom de to nævnte klubber hentet stort ind, endda også i sommerperioden, iøvrigt også ligesom Vejle.

Godt gået af SønderjyskE, men nøj hvor jeg håber de får et nyt stadion. Det er næsten ikke en gang 1. division værdigt.

Lagt op : 04/05/2009 7:13 pm
Mike Justesen
(@mike-justesen)
Prominent Member

Bliver godt at se Vejle og Horsens nede i 1. division hvor de høre til.

Vejle har mistet alt charmen bag den traditionsrige klub, mens at Horsens aldrig har været en klub der har haft ambitioner.

Lagt op : 22/05/2009 4:37 pm
Peter Christensen
(@peter-christensen)
Estimable Member

Nej, det bliver bestemt ikke godt at se Horsens i Viasat Divisionen - Vejle og SønderjyskE rykker ned. Horsens har haft ambitioner - erindrer du sidste sæson, hvor de endte på femtepladsen? Nu har de skiftet træner, så de skal lige have tid til at organisere sig igen.

Lagt op : 22/05/2009 4:46 pm
Ronni Bodker
(@ronni-bodker)
Estimable Member

Altså Horsens lå jo faktisk sidst ved vinterpausen, MED den træner der førte de til femtepladsen sidste år 😉
Men derudover synes jeg det er helt fair, at VB og ACH rykker ned, selvom SE også kunne have taget pladsen. Så må vi jo se om de kan gå direkte op igen i næste sæson.

Lagt op : 06/06/2009 11:41 pm
Del:
Top-menu
Menu