Наши партнеры

Menu

Forum

Danske hold i UEFA ...

Notifications
Clear all

Danske hold i UEFA Cuppen (FCM, FCK, OB og AaB)

9 Indlæg
9 Brugere
0 Likes
1,659 Set ialt
FCM-4ever
(@fcm-4ever)
New Member
Topic starter

Hej jeg vil vide om der er nogen der ved hvor jeg kan se FCM's mål mod FC Haka?

Det er ret fedt hvis vi får alle de danske hold langt ind i Europa for kan vi få flere med om nogle nogle år!!

Hvad syntes i om FCM, FCK, OB, AaB kampe indtil vdere???

Lagt op : 18/08/2007 3:03 pm
Mikkel Exner
(@mikkel-exner)
Honorable Member

Kan ikke finde nogen video..

Men til det andet, er det fantastisk at vi (danmark) står så stærkt lige nu.. Jeg tror godt at AaB kan klare skærene hjemme, og OB's senere udebanemål, bliver vitalt i kampen for at gå videre..

Lagt op : 18/08/2007 3:43 pm
Mikkel Lasson
(@mikkel-lasson)
Noble Member

FC Midtjylland skal gå videre efter deres sejr. OB fik den sværeste lodtrækning, men fik et godt udgangspunkt med det sene udebanemål. De går også videre. AaB tabte, og skal op at score, og det tror jeg også de gør. Så de går også videre. FCK fik også et udemærket udgangspunkt mod Benfica, men man ved aldrig om Benfica scorer i Parken, men hvis de gør og FCK ryger ud, så kommer de jo ind i UEFA Cuppen.

Lagt op : 18/08/2007 4:38 pm
Mike Justesen
(@mike-justesen)
Prominent Member

Overskriften ændret.. Husk at sørg for at overskriften passer tildels med emnet.. 🙂

Lagt op : 18/08/2007 5:21 pm
Ronaldinho92
(@ronaldinho92)
Estimable Member

Ja, Aab, OB og FCM klarede jo skærene og får nu selskab af FCK, rimelig godt med 4 hold i Uefa Cuppen, hvis alle så kan komme med i gruppespillet ville det være perfekt .. det bliver dog ualmindelig svært!

Lagt op : 01/09/2007 9:08 pm
cesc
 cesc
(@cesc)
Eminent Member

Aab klarede sig jo meget godt mod tottenham, men tabte desværre..

Lagt op : 02/12/2007 6:17 pm
Morten Jensen
(@morten-jensen)
Trusted Member

Ja, de havde fortjent bedre..., men Spurs vågnede i 2. halvleg

Lagt op : 04/12/2007 7:55 am
AK
 AK
(@ak)
Noble Member

Ja, desværre ser det ud til at AaB ryger ud, men nu må vi se. UEFA indleder jo en sag mod Anderlecht efter kampen mod Tottenham. Det vil måske betyde at de bliver smidt ud af turneringen.
FCK har rimelige muligheder for at gå videre, vel 66%?
Men for mig at se skal de gå videre. Aberdeen ligger altså nr. 6 i den skotske liga og hvis vi ikke kan slå dem(eller spille uafgjort), så har vi ikke fortjent at spille med i Europa.

Lagt op : 07/12/2007 10:43 pm
Andreas Johnke
(@andreas-johnke)
Prominent Member

Det er lidt en bitter smag at sidde tilbage med, når man ser på AaB's præstationer. De har spillet forrygende, og efter min mening, langt over evne i denne sæson, krydret med sejr over Sampdoria og en førsteplads i SAS liga'en... Men så smider de en 2-0'er væk ude mod Tottenham, og formår ikke at score på de store chancer i slutfasen mod Getafe, som havde ændret hele situationen... De har tidligere spillet med stor kynisme, men da det virkelig blev nødvendigt var den der desværre ikke.

Lagt op : 08/12/2007 1:12 pm
Del:
Top-menu
Menu