Наши партнеры

Menu

Forum

Mainz 05 tråden (nr...

Notifications
Clear all

Mainz 05 tråden (nr. 1)

12 Indlæg
5 Brugere
0 Likes
3,154 Set ialt
Mike Justesen
(@mike-justesen)
Prominent Member
Topic starter

Her diskuterer vi Mainz 05.

Har du et emne om klubben, som ligger op til debat?

Så post det i denne tråd.

Lagt op : 27/04/2007 7:28 pm
Mikkel Exner
(@mikkel-exner)
Honorable Member

Vi skal da lige støtte danskerklubben.. Der er godt nok sket forandring efter Zidan og Andreasen er kommet til.. Håber at de overlever, for det har de sgu fortjent..

Lagt op : 27/04/2007 8:00 pm
Mikkel Lasson
(@mikkel-lasson)
Noble Member

Mikkel Exner skrev:

Vi skal da lige støtte danskerklubben.. Der er godt nok sket forandring efter Zidan og Andreasen er kommet til.. Håber at de overlever, for det har de sgu fortjent..

Mohamed Zidan er ikke dansker 😉 Men der er helt sikkert kommet en forandring. Dog kan de godt risikere at rykke ned, da der er mindst 10 hold der kan rykke ned, hvilket må siges at være ret spændende 🙂

Lagt op : 27/04/2007 8:02 pm
Zidane
(@zidane)
Estimable Member

Zidan er den bedste angriber i Tyskland i år. Han har scoret 11 mål i 12 kampe.flot Zidan.

Lagt op : 27/04/2007 8:51 pm
Mikkel Lasson
(@mikkel-lasson)
Noble Member

Det er gået godt for ham siden han er kommet dertil. Men hvad tror I, at han gør, hvis de rykker ned i 2. Bundesliga?

Lagt op : 27/04/2007 9:18 pm
Mikkel Exner
(@mikkel-exner)
Honorable Member

Mikkel Lasson skrev:

Det er gået godt for ham siden han er kommet dertil. Men hvad tror I, at han gør, hvis de rykker ned i 2. Bundesliga?

Der skal han i hvert fald ikke spille.. Jeg kunne godt forestille mig ham i Holland eller noget i den stil.. Måske Frankrig.. Men jeg tror, desværre, at han træffer et forkert valg, og ikke slår til i sin nye klub, hvis der kommer en..

Lagt op : 27/04/2007 9:32 pm
Mikkel Lasson
(@mikkel-lasson)
Noble Member

Tror også et land som Spanien ligger godt til ham. Måske en klub som Getafe, hvis det er der Laudrup skal til 🙂

Lagt op : 27/04/2007 9:33 pm
Mikkel Exner
(@mikkel-exner)
Honorable Member

Mikkel Lasson skrev:

Tror også et land som Spanien ligger godt til ham. Måske en klub som Getafe, hvis det er der Laudrup skal til 🙂

Jeg tror desværre han ville blive et flop i Spanien.. Kvaliteterne burde være der, men jeg ved ikke hva der er..

Lagt op : 27/04/2007 9:34 pm
Mike Justesen
(@mike-justesen)
Prominent Member
Topic starter

Jeg kan ikke lide Zidan... Mest pga. dengang hvor SIF spillede mod FCM på SAS Arena og jeg stod som tilskuere for SIF.
Da Zidan scorede viste han en trøje til os SIF fans hvor der stod "Tudefjæs!".

Og ugen efter smadrede han en reklame banner.

Så køber han hælervare osv.

En god fodbold spiller, som så er et, undskyld mig, fjols på og uden for banen.

Dette skal ændres, før jeg får respekt for ham.

Lagt op : 27/04/2007 11:53 pm
Zidane
(@zidane)
Estimable Member

Mike Hansen skrev:

Jeg kan ikke lide Zidan... Mest pga. dengang hvor SIF spillede mod FCM på SAS Arena og jeg stod som tilskuere for SIF.
Da Zidan scorede viste han en trøje til os SIF fans hvor der stod "Tudefjæs!".

Og ugen efter smadrede han en reklame banner.

Så køber han hælervare osv.

En god fodbold spiller, som så er et, undskyld mig, fjols på og uden for banen.

Dette skal ændres, før jeg får respekt for ham.

Zidan vidste en trøje, og. Hver gang Zidan spille på udebane råbte alle tudefjæs til ham.

Han smadrede ikke en banner, han sparket til den. Hvad med Stig Tøfting, som skulle sige et par ord til FCms træner, er det i orden?

Zidan købte hælervare, han fik en dom. Han er kommet videre. Han spiller godt.

Lagt op : 28/04/2007 2:30 pm
Mike Justesen
(@mike-justesen)
Prominent Member
Topic starter

Waqas Ahmed skrev:

Zidan vidste en trøje, og. Hver gang Zidan spille på udebane råbte alle tudefjæs til ham.

Ja og det er fordi at han elsker at irritere folk, men når folk råber Buh af ham, så begynder han at blive sur. Derfor bliver han kaldt tudefjæs.

Waqas Ahmed skrev:

Han smadrede ikke en banner, han sparket til den.

Ja og banneret gik i stykker, ergo. det er smadret (ødelagt) og der skal laves et nyt.

Waqas Ahmed skrev:

Hvad med Stig Tøfting, som skulle sige et par ord til FCms træner, er det i orden?

Hvad har dette med Stig Tøfting at gøre???

Men nej jeg bryder mig heller ikke om Tøfting, men hold dig til topic!

Waqas Ahmed skrev:

Zidan købte hælervare, han fik en dom. Han er kommet videre. Han spiller godt.

Ja men selvom han fik en dom, er han stadig kriminel.

- og ja han spiller godt, men han er bare dybt uprofessionel uden for banen og så i hans opførsel på banen.

Lagt op : 28/04/2007 9:57 pm
Casper Andersen
(@casper-andersen)
Estimable Member

Mikkel Lasson skrev:

Såfremt det skulle ske tror jeg, at smutter.

Holland, som er nævnt er et godt bud, men også et come back SAS-Liga'en er en mulighed. Alle klubber, måske med undtagelse af FCK, vil kunne sætte ham er start 11'eren.

Lagt op : 30/04/2007 8:03 pm
Del:
Top-menu
Menu