Наши партнеры

Menu

Forum

C. Ronaldo til Real...

Notifications
Clear all

C. Ronaldo til Real Madrid !?

Real_Madrid_4ever
(@real_madrid_4ever)
New Member

Ryger Cristiano til Real ?
det tror jeg men
de snakker dog om at sælge baptista, robinho og Soldado for at få råd til Ronaldo er han det værd?
det er han da helt klart ikke Robinho bliver kæmpe næste sæson for min skyld kan de to andre sælges.

Robinho for C.Ronaldo NEJ TAK
Men C. Ronaldo uden at sælge Robinho JA TAK

Hvad siger i ?

Topic starter Lagt op : 05/06/2008 11:46 am
thalleballe
(@thalleballe)
Active Member

Bare han havner i Real, er jeg skam tilfreds..

men du har nok ret i, at det ville være en skam at tabe Robinho på købet af Ronaldo.

Mener at de bare kan sælge spillere som cassano, cannavaro, diarra, baptista og soldado.. så de kan have råd til Ronaldo uden at miste robinho

SvarCiter
Lagt op : 05/06/2008 10:14 pm
Mikkel Enevoldsen
(@mikkel-enevoldsen)
Active Member

Magen til illoyale menneske skal man lede længe efter, vel og mærket hvis han seneste udtalelser er sande. Efter Uniteds CL-triumf sagde han klart og sikkert at han 100% ville blive i Manchester United.

Nu gik han så ud og sagde at hellere vil spille i Real Madrid, og som jeg har skrevet i en masse andre forums, så har man overhovedet ikke fortjent at gå ind på Old Traffords berømte grønsvær i den røde trøje, hvis man hellere så sig selv på Bernabeu med en hvid trøje på.

Hvis disse udtalelser er sande så har jeg totalt mistet respekten for denne dreng, og hvis han ender i Madrid ønsker jeg ham intet godt på den sportslige side.

Hvis Real skal tillokke Cristiano tror jeg umiddelbart ikke på at der skal byttehandler på bordet, nej penge, massere penge. Penge der nok overskrider de 9 nuller. Til at svare på din "strid" mellem Robinho og Ronaldo så ser jeg Ronaldo som en langt bedre spiller, men der er vel et meningsspørgsmål.

Også den måde Real Madrid har brugt på at forhandle med Ronaldo, altså over medierne, er jo fuldstændig forrygt og utilgiveligt. Jeg bliver i hvert fald ufatteligt "deprimeret" hvis Madrid ikke ender med MINDST en henstilling.

For 2 år siden efter VM da Ronaldo også blev rygtet væk grundet alt det med Rooney, så jeg ham for alt i verden blive - og det gjorde han. Nu sidder jeg sådan lidt passivt og kigger på det, og jeg synes egentlig ikke at han fortjener at blive i United efter sådanne udtalelser - så jeg krydser fingre for at de er falske, det ville ikke være første gang man ser det fra et spansk medie 😉

SvarCiter
Lagt op : 06/06/2008 11:02 pm
Del:
Top-menu
Menu