Наши партнеры

Menu

Forum

Hvad synes I om det...

Notifications
Clear all

Hvad synes I om det nye design?

30 Indlæg
10 Brugere
0 Likes
4,212 Set ialt
Casper Lohse
(@casper-lohse)
Noble Member
Topic starter

Waqas Ahmed skrev:

JA, Fodboldspiller kunnne være et bedre design. Jeg ved godt, man spiller fodbold på en græsplane

Fodboldspillere som baggrund, beklager men jeg forstår ikke helt hvorfor du vil have dem som baggrund. En baggrund skal da netop være simpel, så den er behage for øjnene. Men da dette er det debatforum har du selvfølgelig 100% ret til at sige din egen mening, jeg vil bare gerne høre mere detaljeret hvad du mener.

Lagt op : 23/04/2007 2:40 pm
Mike Justesen
(@mike-justesen)
Prominent Member

Jeg knytter lige en kommentar.

F.eks. så hvis nu der er nogen der er Chelsea fan, så vil de have et spillerbillede af Lampard, men så bliver Manchester United fans sure, for de vil have et billede af Christiano Ronaldo.
Så derfor synes jeg at en græsplæne er en glimrende idé og Totalbold.dk er blevet meget mere interessant nu.

Lagt op : 23/04/2007 2:51 pm
Mikkel Lasson
(@mikkel-lasson)
Noble Member

Mike Hansen skrev:

Jeg knytter lige en kommentar.

F.eks. så hvis nu der er nogen der er Chelsea fan, så vil de have et spillerbillede af Lampard, men så bliver Manchester United fans sure, for de vil have et billede af Christiano Ronaldo.
Så derfor synes jeg at en græsplæne er en glimrende idé og Totalbold.dk er blevet meget mere interessant nu.

Meget godt sagt. Alle har jo en favoritspiller, og nogle vil derfor mene at der skal en anden spiller som bagrund. Det er jo et nyheds-site, så derfor skal der heller ikke være en klub som baggrund. Det skulle der måske være, hvis det kun var den klub vi fulgte.

Lagt op : 23/04/2007 3:12 pm
Zidane
(@zidane)
Estimable Member

Nu svare jeg på jeres spørgsmål.

Casper. Jeg mener det er mere intrassant hvis der kom nogle spiller. Det kunne være de 3 bedste spiller, så ville det være mere spænde. Jeg synes en græsplane er kedeligt.

De 3 bedste spiller Cannavaro, Ronaldinho, Zidane. Det var de 3 der blev nomineret til verdens bedste spiller,. Bare et forslag,

Men det er helt sikkert, den nye desgin er bedre end den tidligere.

Lagt op : 23/04/2007 5:00 pm
Adam
 Adam
(@adam)
Estimable Member

Jeg synes egentlig, det er fint. Ret stilrent. Der skal i hvert fald ikke spillere på! Dét er helt sikkert!

Skrifttypen passer også fint ind.

Alt i alt: Glimrende.

Lagt op : 23/04/2007 5:04 pm
AK
 AK
(@ak)
Noble Member

Waqas Ahmed skrev:

Casper. Jeg mener det er mere intrassant hvis der kom nogle spiller. Det kunne være de 3 bedste spiller, så ville det være mere spænde. Jeg synes en græsplane er kedeligt.

De 3 bedste spiller Cannavaro, Ronaldinho, Zidane. Det var de 3 der blev nomineret til verdens bedste spiller,. Bare et forslag,

Hvorfor dem osv?

Jeg synes faktisk er designet at det i toppen er pænt i og med at der ikke er nogen spillere. Dejlig med en bane, faktisk to og så en flyvende bold.

Lagt op : 23/04/2007 5:05 pm
Casper Lohse
(@casper-lohse)
Noble Member
Topic starter

Waqas Ahmed skrev:

Okay, men nu skal jeg fortælle dig hvorfor. Vi vil gerne være en så neutral side som muligt, vi vil ikke vælge nogle spillere fremfor andre, derfor er vores banner neutralt og det samme er vores baggrund. Så dit ønsker går desværre ikke i opfyldelse.

Lagt op : 23/04/2007 5:08 pm
Zidane
(@zidane)
Estimable Member

Casper Lohse skrev:

Waqas Ahmed skrev:

Okay, men nu skal jeg fortælle dig hvorfor. Vi vil gerne være en så neutral side som muligt, vi vil ikke vælge nogle spillere fremfor andre, derfor er vores banner neutralt og det samme er vores baggrund. Så dit ønsker går desværre ikke i opfyldelse.

Det havde jeg heller ikk regnet med, fordi i opdater mange liga, Derfor som du siger rigtig være neutral,

Lagt op : 23/04/2007 5:15 pm
Adam
 Adam
(@adam)
Estimable Member

Waqas Ahmed skrev:

Det havde jeg heller ikk regnet med, fordi i opdater mange liga, Derfor som du siger rigtig være neutral,

Jeg tror nu mere, det er fordi, vi jo ikke er et fansite. Det har jo ikke noget at gøre med ligaerne. Men det vil da uden tvivl give et forkert billede, hvis vi har tre spillere i baggrunden.

Lagt op : 23/04/2007 5:17 pm
Mikkel Lasson
(@mikkel-lasson)
Noble Member

Selvom de tre spillere blev nomineret til verdens bedste fodboldspiller, så er det jo ikke alle der er synes, at de er de tre bedste fodboldspillere.

Ligesom Adam siger, er vi ikke et fansite. Og det ville give et meget forkert billede, hvis vi havde nogle spillere i baggrunden.

Lagt op : 23/04/2007 6:35 pm
MonQ
 MonQ
(@monq)
Reputable Member

Jeg synes, at der skal scrolles alt for meget ned på siden. Hvorfor flyttes forummet ikke ud i menuen?

Hvorfor benytter I jer ikke af "Læs mere"-funktionen, så der kan være flere nyheder på forsiden med en "intro"?

Lagt op : 24/04/2007 10:15 pm
Casper Lohse
(@casper-lohse)
Noble Member
Topic starter

ceSC skrev:

Jeg synes, at der skal scrolles alt for meget ned på siden. Hvorfor flyttes forummet ikke ud i menuen?

Hvorfor benytter I jer ikke af "Læs mere"-funktionen, så der kan være flere nyheder på forsiden med en "intro"?

Netop disse to punkter, arbejdes der kraftigt på i øjeblikket.

Lagt op : 24/04/2007 10:50 pm
Andreas Johnke
(@andreas-johnke)
Prominent Member

Over reklamen i højre er der en grim blå streg, som enten skal flyttes ned eller fjernes...

Lagt op : 25/04/2007 10:09 am
Mikkel Lasson
(@mikkel-lasson)
Noble Member

Det ser endnu bedre ud nu, da der er kommet en reklame. Dejligt 🙂

Lagt op : 25/04/2007 1:47 pm
Casper Lohse
(@casper-lohse)
Noble Member
Topic starter

Andreas Johnke skrev:

Over reklamen i højre er der en grim blå streg, som enten skal flyttes ned eller fjernes...

Denne fejl opstår kun i Firefox. Vi arbejder på at få den løst.

Lagt op : 25/04/2007 2:29 pm
Side 2 / 2
Del:
Top-menu
Menu