Наши партнеры

Menu

Forum

Notifications
Clear all

Oddset !

9 Indlæg
4 Brugere
0 Likes
2,007 Set ialt
Ikercasillas
(@ikercasillas)
Eminent Member
Topic starter

Hej alle sammen, er du ligesom mig lidt af en gambler ?, spiller du på fodbold kampe ? så er det her vi kan diskutere resultaterne og hjælpe hinanden. Især under EM er det aktuelt.

Jeg vil starte med søndagens kampe:

Tyskland - Polen

- Mit bud her er tysk sejr, Polen har haft bedre tider og jeg tror Tysklands offensiv vil ramme Polakkerne, denne kamp er dog et personligt opgør mellem to rivaliserende nationer, og hvis Polen rammer dagen kan alt ske, men mit bud ligner en 3-1 sejr

Østrig - Kroatien

Mit bud her af uafgjort, Østrig ligner outsidere, men de kan drage fordel af hjemmebane, Kroatien har deres helt store profil Edurado Da Silva ude og det kan være østrigs nøgle til mål. Mit bedste odds ligner det en 0-0 eller 1-1 løsning

.. hvis du har nogle resultater du regner med, så skriv dem endelig, og begrund gerne dine svar.!

Mvh

Mathias.

Lagt op : 07/06/2008 11:24 pm
Jharn
(@jharn)
Active Member

Tyskland vinder klart over Polen i morgen. Tyskerne har en skræmmende styrke, og det kan Polen ikke dæmme op for.

Modsat dig, så tror jeg ikke, at Østrig har nogen chancer i morgen mod Kroatien. Østrig er altså en meget svag fodboldnation. De ligger faktisk omkring nummer 100 på verdensranglisten, så jeg ved ikke hvordan du kan komme til den konklusion, at Østrig kan få et resultat ud af kampen. Dit argument er, at fordi Kroatiens stjerneangriber er ude, vil Østrig få større chancer for at score mål? Den holder altså ikke helt..

Mit endelige bud er, at både Tyskland og Kroatien vinder sikkert!

Lagt op : 07/06/2008 11:51 pm
Andreas Johnke
(@andreas-johnke)
Prominent Member

Eduardo er ikke nøglen til succes for Kroatien, den ligger nemlig i den offensive midt, hvor de er skræmmende stærke...

Derudover har Kroatien ganske habile angribere, som sagtens kan åbne det østrigske forsvar, her tænker jeg på: Klasnic (Werder Bremen), Petric (Dortmund) og Ivica Olic (Hamburger SV)

Det er alle klasseangribere, og i sær Petric har scoret rigtigt mange mål i perioden op til EM... Jeg har også stor fidus til Olic, som tidligere har været en god skarpretter for Kroatien.. Eduardo er undværlig efter min mening. En stjerne, men undværlig.

Lagt op : 08/06/2008 11:47 am
Ikercasillas
(@ikercasillas)
Eminent Member
Topic starter

Holland - Italien , hvad er styrkerne, / bud på kampen her

Lagt op : 09/06/2008 12:51 am
Andreas Johnke
(@andreas-johnke)
Prominent Member

Mit bud er en 1-0 Sejr til Italien på mål af Luca Toni i anden halvleg... Gættede Rumænien kampen rigtigt 🙂

Lagt op : 09/06/2008 8:58 pm
Ikercasillas
(@ikercasillas)
Eminent Member
Topic starter

Din Italien sejr at vist rimelig skæv hehe, Italien vil klare sig dårligt ved dette EM, da de lige har vundet VM og derfor ikke er sultne

Lagt op : 09/06/2008 9:42 pm
Andreas Johnke
(@andreas-johnke)
Prominent Member

Ja den var noget skæv på må man sige... Tjaaa, synes de spillede en OK kamp. Holland spillede decideret godt i den første halve time, derudover var de jo presset i bund og scorer på kontra... På en god dag havde Italien også scoret 3 mål, men Holland gjorde præcis det de skulle imens Italien blev for offensive imod slut uden at få noget ud af det.

Lagt op : 10/06/2008 9:05 pm
Ikercasillas
(@ikercasillas)
Eminent Member
Topic starter

Kroatien - Tyskland .. Nogle bud her ?

Lagt op : 12/06/2008 12:59 am
Patrick Andersen
(@patrick-andersen)
Estimable Member

Holland - Rumænien

Der har jeg sat penge på hollandsk sejr, selvom man bør forvente enkelte stjerner (Nistelroy, Sneijder, Robben og van Persie), bliver sparet, men jeg synes at erstatningerne er over Rumæniens niveau, ligesom Kroatiens reserver var bedre end Polens normale start 11'er i går.

Italien - Frankrig

Den er rigtigt svær, jeg har endnu ikke sat penge på den, men hvis jeg gør det, bliver det i hvert fald ikke om hvem der vinder, men nærmere med det samlede antal mål (+ - 2,5 mål). Kampen kunne meget vel gå hen og blive en taktisk affære, som ender 0-0. I det tilfælde vil Rumænien, hvis de ikke taber mega stort gå videre.

Lagt op : 17/06/2008 12:29 pm
Del:
Top-menu
Menu