Наши партнеры

Menu

Forum

Jeres musikkreation...

Notifications
Clear all

Jeres musikkreation?

Andreas Johnke
(@andreas-johnke)
Prominent Member

Her kan i lægge noget af det musik i selv har sunget/spillet og vi andre kan så kommentere på det.

Jeg lægger ud med min cover version af Hey There Delilah. Lyden er ikke optimal da jeg har optaget det igennem min bærbar mikrofon, but you get the idea.

http://www.youtube.com/watch?v=CeN9NqB7hCg

Kommentér endelig!

Topic starter Lagt op : 04/04/2008 2:25 pm
Casper Lohse
(@casper-lohse)
Noble Member

Fremragende, Andreas. Du har en god sangstemme. Det er lidt synd, at det er computerlyd, da det gør det svære at vurdere umiddelbart.

Men fantastisk kreativt, må man sige.

SvarCiter
Lagt op : 04/04/2008 3:10 pm
Lasse Hansen
(@lasse-hansen)
Estimable Member

Det er rigtig godt sunget det der!

Jeg tror sagtens, at du kan drive det der langt! Prøv at få indspillet noget under ordenlige forhold!

Ser vi en kommende X-factor vinder? 🙂

SvarCiter
Lagt op : 04/04/2008 3:41 pm
Casper Lohse
(@casper-lohse)
Noble Member

Lasse Hansen skrev:

Det er rigtig godt sunget det der!

Jeg tror sagtens, at du kan drive det der langt! Prøv at få indspillet noget under ordenlige forhold!

Ser vi en kommende X-factor vinder? 🙂

Andreas er den nye X Factor-Frederik 😉

SvarCiter
Lagt op : 04/04/2008 3:50 pm
Pernille Nielsen
(@pernille-nielsen)
Reputable Member

Fantastisk, Andreas!
Det er slet ikke så dårligt det der. 😉

SvarCiter
Lagt op : 04/04/2008 5:23 pm
Andreas Johnke
(@andreas-johnke)
Prominent Member

Jo tak hehe... Nej i ser mig 100% aldrig i X-Factor. Jeg har det sådan lidt, at de seriøse musikere, de holder sig til deres musik og forsøger at blive bedre. Hvis man er god nok skal man nok blive opdaget. X-Factor er for medieluderene, hvoraf nogle ganske få af dem rent faktisk har talent... Martin, som jo vandt er LANGT fra en af Danmarks største talenter, de andre går bare og putter sig fordi de rent faktisk forsøger at øve sig... Jeg vil tro der er et sted imellem 2-300, som har større potentiale og som allerede nu synger bedre end ham...

Jeg spiller lidt for sjov herhjemme, og bliver aldrig pro, men det er da altid sjovt at høre andres mening 🙂

SvarCiter
Topic starter Lagt op : 05/04/2008 4:08 pm
Del:
Top-menu
Menu