Наши партнеры

Menu



Forum

hvem sys du der sku...
 
Notifications
Clear all

hvem sys du der skulle blive den næste landstræner på det danske landshold

6 Indlæg
5 Brugere
0 Likes
1,575 Set ialt
(@olkjaerlol)
Indlæg: 16
Active Member
Topic starter
 

micheal laudrep eller ståle

 
Lagt op : 14/04/2008 12:57 pm
(@thomas-morch)
Indlæg: 48
Eminent Member
 

olkjaerlol skrev:

micheal laudrep eller ståle

STÅLE 😮 .. Manden kan jo ikke engang få succes med FCK!!
Selvfølgelig er Laudrup & Faxe det oplagte valg, hvis de altså selv er klar til opgaven. Men jeg synes faktisk også, at en mand som Erik Rasmussen, ville være en super landstræner?

 
Lagt op : 14/04/2008 2:44 pm
(@olkjaerlol)
Indlæg: 16
Active Member
Topic starter
 

du har nok ret men alligevel. hva med at finde en i udlandet?

 
Lagt op : 14/04/2008 7:35 pm
(@philip-bludnikow)
Indlæg: 129
Estimable Member
 

Som jeg ser det, så er Michael Laudrup den eneste træner, som lige nu er en realistisk arvtager til Morten Olsen. Bortset fra Laudrup, så ser jeg i andet geled kun to andre eventuelle afløsere; Keld Bordinggaard og Peter Bonde (vi taler altså om Morten Olsens tre assistenter, mens han har været landstræner).

Rigtig nok er Erik Rasmussen også et bud, men af en eller anden grund har jeg meget svært ved at se ham i jobbet. Der er noget ved ham, som ikke passer ind i landsholdsregi. Måske er det hans lidt anderledes tilgang til trænerfaget, som ikke ville passe ind i DBU's nuværende lidt traditionsprægede stil omkring landsholdet. Af samme grund har jeg svært ved at forestille mig, at man ville ansætte en udlænding.

Men altså, jeg regner med, at vi får en ny landstræner inden for to år, og det bliver i mine øjne med stor sandsynlighed enten Michael Laudrup, Keld Bordinggaard eller Peter Bonde.

 
Lagt op : 14/04/2008 7:47 pm
(@patrick-andersen)
Indlæg: 188
Estimable Member
 

Det bliver højst sandsynligt Faxe og Laudrup der overtager landsholdet, hvornår ved jeg ikke, men den ligger lige til højre benet. Ellers er der muligheder som Peter Bonde, Keld Bordinggaard og Morten Wieghorst.. Eller også skal man hente en ind ude fra hvilket jeg bestemt ikke er tilhænger af!

Jeg tror ikke Erik Rasmussen bliver landstræner, for det første tror jeg at han havner i Brøndby (enten ham eller Wieghort bliver den kommende Brøndby træner, det er næsten sikkert...), også passer Erik Rasmussens ikke til landsholdet pga. det Phillip nævner med hans lidt anderledes tilgang til tingene...

 
Lagt op : 14/04/2008 8:02 pm
(@caspar-meyer)
Indlæg: 4
New Member
 

Patrick Andersen skrev:

Det bliver højst sandsynligt Faxe og Laudrup der overtager landsholdet, hvornår ved jeg ikke, men den ligger lige til højre benet. Ellers er der muligheder som Peter Bonde, Keld Bordinggaard og Morten Wieghorst.. Eller også skal man hente en ind ude fra hvilket jeg bestemt ikke er tilhænger af!

Jeg tror ikke Erik Rasmussen bliver landstræner, for det første tror jeg at han havner i Brøndby (enten ham eller Wieghort bliver den kommende Brøndby træner, det er næsten sikkert...), også passer Erik Rasmussens ikke til landsholdet pga. det Phillip nævner med hans lidt anderledes tilgang til tingene...

At Faxe og Laudrup engang overtager landsholdet er som du siger nok ganske oplagt, men ligeså oplagt er det at det ikke bliver dem der erstatter Morten Olsen. Da de har gang i noget lang, langt større, end hvad vores landshold for tiden står for.

Man må håbe DBU bruger noget tid på at finde en kompetent udlænding, da det er ganske tydeligt, også med de navne du nævner, at ingen danskere ( udover Laudrup/faxe) Er kompetente.

 
Lagt op : 15/04/2008 12:44 am
Del:
Top-menu
Menu