Наши партнеры

Menu

Forum

Klumme: Pepe bør ik...

Notifications
Clear all

Klumme: Pepe bør ikke gå i Zidanes fodspor

5 Indlæg
4 Brugere
0 Likes
1,628 Set ialt
Casper Lohse
(@casper-lohse)
Noble Member
Topic starter

Real Madrids forsvarsspiller, Pepe, er i færd med at afsone ti spilledages karantæne, som han modtog, efter at han opførte sig usportsligt i lokalbraget mod Getafe CF. Han overvejer nu, at stoppe sin karriere før planlagt, men det vil være at skyde sig selv i foden, mener TotalBold.dk’s chefredaktør.

Læs klummen her:

https://www.totalbold.dk/readarticle.php?article_id=279

HVAD MENER DU OMKRING PEPES SITUATION?

Lagt op : 28/04/2009 10:18 pm
Ikercasillas
(@ikercasillas)
Eminent Member

Selvfølgelig Stopper Pepe ikke sin Kariere. Pepe siger at han overvejer det, fordi folk rundt omkring i verden skal have ondt af ham. Det et simpelt medie trick. Selvfølgelig vender han tilbage i aktion.

Hvad Zidane angår er jeg fuldstændig uenig. Jeg tror da at de fleste husker ham for hans kariere, og ikke hans sammenstød med Materazzi. Personligt så jeg gerne Zidane havde gjort noget værere ved Ham. personer som Materazzi hører ikke hjemme i topfodbold.

Lagt op : 29/04/2009 12:32 pm
Andreas Johnke
(@andreas-johnke)
Prominent Member

Delvis enig... Kun til sidst med at han burde have gjort noget værre ved ham er jeg uenig. Det var et hamrende uprofessionelt move og direkte hjernedødt af Zidane, men alt andet er jeg enig med dig i.

Lagt op : 29/04/2009 7:08 pm
Casper Lohse
(@casper-lohse)
Noble Member
Topic starter

Ikercasillas skrev:

Selvfølgelig Stopper Pepe ikke sin Kariere. Pepe siger at han overvejer det, fordi folk rundt omkring i verden skal have ondt af ham. Det et simpelt medie trick. Selvfølgelig vender han tilbage i aktion.

Hvad Zidane angår er jeg fuldstændig uenig. Jeg tror da at de fleste husker ham for hans kariere, og ikke hans sammenstød med Materazzi. Personligt så jeg gerne Zidane havde gjort noget værere ved Ham. personer som Materazzi hører ikke hjemme i topfodbold.

Med hensyn til Zidane, så mente jeg i min klumme, at man i ugerne efter episoden stadig var rystet, men der er ingen tvivl om, at som flere og flere detaljer omkring Materazzis provokationer kom frem, og Zidane samtidig ikke ønskede at uddybe, hvad han var blevet provokeret med, så viste han sig atter som en gentleman. Herudover var han også hurtigt ude og undskylde.

Så den dag i dag tror og håber jeg, at de fleste igen har et positivt billede af Zidane på nethinden, da han har været en markant skikkelse igennem mange år, og har inspireret mange fodboldtilhængere verden over.

Lagt op : 30/04/2009 5:29 pm
AK
 AK
(@ak)
Noble Member

Det kan jo ikke herske tvivl om at det var direkte dumt det Pepe gjorde i kampen. Det var jo vanvittigt.
Jeg mener dog at karantænen er alt alt for lav. F.eks. dengang ham Kerlon blev sparket ned da han lavede sit berømte tricks, ja der fik han vist 40 dages karantæne. Det er også i den stil jeg mener, at Pepe skulle have. For man sparker altså ikke bare en spiller ned og tramper på ham og slår de andre + råber af 4. dommeren.
Selvfølgelig er man helt oppe at køre, men det retfærdiggør ikke hans handling.
Han skal have sig en psykolog! Det må ikke lade sig ske igen.

Lagt op : 30/04/2009 5:51 pm
Del:
Top-menu
Menu