Наши партнеры

Menu

Forum

Auxerre tråden (nr....

Notifications
Clear all

Auxerre tråden (nr. 1)

Mike Justesen
(@mike-justesen)
Prominent Member

Her snakker vi om Auxerre.

Tideligere Brøndby IF spiller Thomas Kahlenberg spiller for denne klub.

Hvad synes du om hans tid i klubben?

Topic starter Lagt op : 27/04/2007 5:37 pm
Silke74
(@silke74)
New Member

Jeg ved ikke helt, hvordan det er gået ham i Auxerre...men tror at det går ham godt...
Men ville bare sige, hvor var det dejligt at se Kalle tilbage på grænsværen på Brøndby stadion d. 11 juli, da Auxerre spillede en træningskamp (Keld Rasmussen cup) Og hvilken modtagelse Faxe gav ham...det var super dejligt at være vidne til..!! Desværre for Kalle og Auxerre, så vandt Brøndby kampen 2-1... Men en dejlig start for os ude på Vestegnen.. B)

SvarCiter
Lagt op : 15/07/2007 1:15 pm
Andreas Johnke
(@andreas-johnke)
Prominent Member

Der er slet ingen tvivl om at Kahlenberg hører til de bærende kræfter på det stærke Auxerre hold. Og det er jo en fryd for øjet at se ham spille. Jeg synes efterhånden det er på tide for Kahlenberg at komme videre og prøve kræfter med en endnu stærkere liga. Den franske har han jo bevist han kan følge med i. Getafe og Michael Laudrup jagter ham jo, men den slunkne klubkasse gør det svært... Håber dog at han kommer til den bedste Spanske eller Italienske liga snart...

SvarCiter
Lagt op : 15/07/2007 10:02 pm
Mikkel Lasson
(@mikkel-lasson)
Noble Member

Jeg følger ikke meget med i fransk fodbold, men jeg mener, at han er en af Auxerres vigtigste spillere, hvilket er godt for hans udvikling, at de bygger holdet op omkring ham. Men desuden mener jeg også, at han snart skal til en anden liga. Og her mener jeg den spanske, da det er en teknisk liga, og da han er en meget teknisk stærk spiller, så vil jeg tro, at han passer godt til den liga.

SvarCiter
Lagt op : 16/07/2007 3:00 pm
Del:
Top-menu
Menu