Menu

Forum

Pro Evolution Socce...

Pro Evolution Soccer  

Side 2 / 2
  RSS
MonQ
 MonQ
(@monq)
Reputable Member

Mike Justesen skrev:

Jeg tror ikke at PES får nogen licenser foreløbelig. For EA ved godt, at hvis de mister dem, så ryger interessen for FIFA-serien.

- EA er parat til at betale kassen for at beholde dem 🙂

Ja, men de kan jo kun beholde dem, hvis de stadig har mulighed for at skaffe licensen. PES bliver jo mere og mere populært og er derfor mere attraktivt på markedet.

SvarEn pris
Udgivet : 08/06/2007 12:07 pm
Xero
 Xero
(@xero)
Eminent Member

Jeg spiller også PES6 til pc - og ja, det er genialt.

Men med en updated option file bliver endnu bedre! 😀

SvarEn pris
Udgivet : 08/06/2007 4:55 pm
Andreas Johnke
(@andreas-johnke)
Prominent Member

Findes der mere end én demo? Er kørt lidt død i at spille med Spanien, Italien, Sverige og Tjekkiet... Synes desuden der er lige lovligt mange døve vinkler, altså kan Villa eksempelvis ikke bare vende rundt inde i feltet og trille bolden ind, han tordner den over medmindre han får 2 sekunder til at kontrollere den... Man kunne måske forventet en ringe afslutning, men en klasse angriber, som ham brager dem ikke 20 meter over mål når de vender rundt i feltet

SvarEn pris
Udgivet : 08/06/2007 10:53 pm
Mike Justesen
(@mike-justesen)
Prominent Member

Andreas Johnke skrev:

Findes der mere end én demo? Er kørt lidt død i at spille med Spanien, Italien, Sverige og Tjekkiet... Synes desuden der er lige lovligt mange døve vinkler, altså kan Villa eksempelvis ikke bare vende rundt inde i feltet og trille bolden ind, han tordner den over medmindre han får 2 sekunder til at kontrollere den... Man kunne måske forventet en ringe afslutning, men en klasse angriber, som ham brager dem ikke 20 meter over mål når de vender rundt i feltet

Kom over til mig og prøv det på Xbox :p hehe..

SvarEn pris
Udgivet : 08/06/2007 11:25 pm
Andreas Johnke
(@andreas-johnke)
Prominent Member

Ja kunne være jeg skulle gøre det en dag, for det er sku da noget juks til PC... For det første er det umuligt at styre så mange taster på en gang, derudover så kan spillerne ikke skyde udefra medmindre de er totalt upressede og sidst men mest irriterende så bestemmer min CPU hvilken spiller jeg skal jagte bolden med, selvom jeg gentagne gange trykker skift spiler fucker den det alligevel op, således at hvis jeg lægger en stikning ud til venstrebacken og klikker mig over til ham så er det min angriber der jagter den, selvom den ligger helt perfekt til et Lars Jacobsen agtigt løb... Håber desuden på at fuld versionen har gjort mere udaf af spillet ikke er så tydeligt en playstation version. Det sutter da røv at skulle indstille sit tastatur efter krydser og trekanter... Giv mig nogle bogstaver

SvarEn pris
Udgivet : 09/06/2007 12:44 am
Xero
 Xero
(@xero)
Eminent Member

Har ingen problemer med at spille på pc...

SvarEn pris
Udgivet : 09/06/2007 8:23 am
Side 2 / 2
Share:
Top-menu
Menu

Arbejder

Venligst Login eller Registrer