Наши партнеры

Menu

Forum

Hvem er du fan af?

Notifications
Clear all

Hvem er du fan af?

Side 5 / 5
cesc
 cesc
(@cesc)
Eminent Member

Manchester United
Jeg er fan af Manchester United, fordi jeg så altid deres kampe da jeg var lille, og min mor er også Manchester United fan. Det begyndte virkelig at tage fart, da Manchester United købte Cristiano Ronaldo, da ville jeg bare se mere og mere fra ham 🙂

Real Madrid
Har altid været fan af dem, sikkert også fordi alle i vores hus er Real Madrid fans. Men Real Madrid begynder at spile mere og mere kedelig fodbold efter min mening. Så valencia er også en stærk udfordrer til at blive min ynglingklub i spania

A.C Milan
Er fan af A.C Milan fordi jeg godt kan lig deres spillere, især Maldini, Pirlo, Gattoso og Kaká.

Ajax
2 grunde. Nr 1: Klaas Jan Huntelaar. Nr.2 : Wesley snejder (som nu er skiftet)

F.C.K
simpelthen det bedste hold i Danmark ! Den bedste målmand, det bedste angreb, den bedste midbane, det bedste forvar og Så ejes klubben enda af en Ø 😀

SvarCiter
Lagt op : 01/12/2007 5:41 pm
Migmig6
(@migmig6)
New Member

BRØNDBY
Jeg er blevet født ind i en Brøndby familie... Og så er det jo Danmark bedste hold og Fans

SvarCiter
Lagt op : 12/12/2007 8:33 pm
Anqes
(@anqes)
New Member

Arsenal er holdet over alle! Men ellers så mit andet yndlingshold er Real Madrid altså i udlandet, men hvis Arsenal og Real mødtes, ville jeg holde med Arsenal, det er dem mit hjerte banker for:) I Sas ligaen er Brøndby holdet!

SvarCiter
Lagt op : 04/01/2008 3:15 pm
Mads Jensen
(@mads-jensen)
Active Member

GLORY GLORT MAN UTD! 😀

SvarCiter
Lagt op : 14/01/2008 1:44 am
Mikkel Sorensen
(@mikkel-sorensen)
Active Member

Jeg kan ikke huske hvornår jeg blev FCK fan... Det var vel omkring 2001. Og jeg kan ikke huske hvorfor, men siden dengang har jeg været fan af dem, og mine følelser er blvet større og større for holdet.

Jeg blev Valencia fan i starten af 2004 vil jeg tro, altså lige inden de to "The Double". Jeg kan ikke huske helt hvorfor jeg blev fan af dem dengang, men jeg synes at det er fedt at holde med et andet hold end bare Barca eller Real, og så er holdets filosofi med spanske og argentinske spillere fed 🙂

Everton siden... jaaa. Det er vel siden Oktober 2006. Jeg kunne bare lide holdet bedre og bedre, og da jeg ikke havde et hold i PL, blev jeg fan af dem. Jeg synes bare det er en fed klub, og den er jo heller ikke blevet købt af en eller anden russer endnu 😀

SvarCiter
Lagt op : 29/01/2008 2:21 pm
Alexander Bech
(@alexander-bech)
Active Member

Jeg har været fan af en del hold, men et par hold har altid holdt ved:

F.C. København : Var til min første kamp i 1999, og blev allerede der "solgt". Siden har jeg gode minder, bl.a. et famøst saksespark af Zuma, i Parken, hvor JEG var, mod en sagesløs Mogens Krogh.
STØRSTE FEJLKØB I KLUBBEN: Ailton

Werder Bremen: Det var vel egentlig i 2004 jeg fik øjnene op .
Siden er Diego kommet til,og det er kun godt. men jeg synes det er synd, at Weser sælger profiler til ligarivaler.
MEN , de gør det nu stadig godt.
STØRSTE FEJLKØB I KLUBBEN: Carlos Alberto

Auxerre : Hold fast for et ungdomsarbejde der er i den klub.
STØRSTE FEJLKØB I KLUBBEN: De købte engang Eric Carriere, føj for en forbier..

Atletico Madrid:
Dem har jeg holdt med siden det første Championship Manager 😉
Jeg ville meget gerne se et lokalderby på Vicente Calderon. Og det skal jeg nok komme til. Følger næsten hver kamp, når der er mulighed for det.
STØRSTE FEJLKØB I KLUBBEN: Jesper Grønkjær... 😛

Liverpool: LAAAAAAAAAANG historie. Fik i 1994 en masse merchandise af min fætter. Og siden har jeg kunne lide The Reds. Igennem forskellige tider med spillere som Ian Rush, Stan Collymore, Øjvind Leonhardsen, Fowler, Bjørn Tore Kvarme, Stig Inge Bjørnebye, Owen, Patrick Berger osv.
STØRSTE FEJLKØB I KLUBBEN: Craig Bellamy

Inter: Ja, har altid været fascineret af Inter. Kan huske der engang kom Serie A i dansk fjersyn, dengang Parma blev ligatoere, og kommentatoren råbte GGGGOOOOOOLLLL (Ikke så langt som i f.eks. Colombia) Men tæt på.. 😉
Der blev jeg solgt, måske det var lillebrorkomplekset i Milano, måske var det de flotte trøjer, ja hvad søren , man var vel en lille knejt.. 😀
Nu, er det favoritklubben over alle!!!
STØRSTE FEJLKØB I KLUBBEN: Inter købte engang Robbie Keane - det køb griner jeg stadig lidt af. 150 millioner på en ung angriber fra Coventry, og så får han 6 kampe, og ryger til Leeds sæsonen efter.. B)

SvarCiter
Lagt op : 31/01/2008 4:15 pm
Kristian Kristiansen
(@kristian-kristiansen)
New Member

Jeg blev Real Madrid fan, da jeg var omkring 4-5 år. Dengang var det vel egentlig bare fordi de var et storhold, og at de ofte vandt. Men sidenhen er det blevet mere end bare medløberi. Jeg har nu været fan af dem i 9-10 år, så man kan sagtens kalde mig en trofast fan. Jeg føler heller ikke at jeg nogensinde vil være fan af en anden klub end Real Madrid.

Selvfølgelig er der altid klubber man kan lide, og i mit tilfælde kan jeg godt lide AGF, da jeg kommer fra Århus, og ofte er på stadion og se De Hvi'e spille. Selvom det ikke er gået for godt sportsligt, så er der altid en hvis charme ved NRGI Park, og stemningen er altid i top. Det er virkelig noget specielt. 🙂

SvarCiter
Lagt op : 04/02/2008 4:28 pm
Trane
(@trane)
New Member

AC Horsens:
Har været fan af Horsens siden september 1973, da jeg som 8-årig så min storebror få debut på divisionsholdet (dengang Horsens FS). Siden da jeg fulgt holdet meget tæt. Sammen med sønnike på 12 år tager vi til alle hjemmekampe og mange af udekampene. Det er dejligt at have gode oplevelser at dele med sønnen og brormand, som jeg gjorde med min far.
Manchester United:
Har været fan af United siden 1974. Jeg købte store plakater i England bestilt hjem via Tipsbladet. Det var stort. Nu er det et mediecirkus. Men stadig er Man. United dem jeg følger tættest.

Generelt følger jeg gerne alt godt fodbold fra miniputårgangene i den lokale klub til topopgør i PL. Fodbold har siden drengeårene været en lidenskab og er blevet en form for livsfilosofi, hvor den barnlige side kan trives uden alvorlige blikke fra seriøse kunder eller chefer 😉

SvarCiter
Lagt op : 11/02/2008 6:41 pm
Rasmus Muller
(@rasmus-muller)
Eminent Member

Man United:

Har været imponeret af Schmeichel og Giggs i mange år, og blev vel United fan midt i 90'erne så snart jeg begyndte at interessere mig for dette smukke spil. Siden er kærligheden til klubben bare blevet stærkere, men FA & CL-finalen 1999 vil altid stå som noget specielt, ligesom kvartfinalen sidste år i CL mod Roma. Det blir ikke smukkere end når ens hold vinder 7-1 på dette tidspunkt af en turnering, og samtidig laver Michael Carrick, verdens bedste midtbanespiller i mine øjne, et pragtmål.

SvarCiter
Lagt op : 19/02/2008 7:08 pm
Dino Buric
(@dino-buric)
New Member

F.C. Barcelona.
- Har været fan siden 2001, da jeg dengang så en kamp med Barca og blev vild med nogle af deres spillere(Overmars, Kluivert, Rivaldo) - Så derfor valgte jeg at støtte klubben, og har gjort det i medgang og modgang. 🙂

SvarCiter
Lagt op : 19/02/2008 11:40 pm
Madridista91
(@madridista91)
Active Member

Jeg holder med Real Madrid;)

Det har jeg gjort i omkring 7-8 år nu. Jeg kan huske første gang jeg så dem. Jeg var helt væk. Det var dengang, hvor de største spillere spillede for Real Madrid.....

Det er den eneste klub jeg holder med, og jeg har holdt med dem i modgang og medgang....

HALA MADRID !!!!

SvarCiter
Lagt op : 17/03/2008 3:18 pm
olkjaerlol
(@olkjaerlol)
Active Member

Getafe, real m. marseille, brøndby.

Verdens bedste klubhold 😀

SvarCiter
Lagt op : 10/04/2008 9:53 pm
HuzTleeR
(@huztleer)