Наши партнеры

Menu



Forum

din ynglings spille...
 
Notifications
Clear all

din ynglings spiller

5 Indlæg
5 Brugere
0 Likes
1,564 Set ialt
(@olkjaerlol)
Indlæg: 16
Active Member
Topic starter
 

min ynglings spiller er jonas kamper og det har han været i lang tid fordi han er lyne hurtig og laver gode indlæg men jeg plejer ikk at være så god til de kanter så jeg sys det er underligt at jeg kan lig ham

 
Lagt op : 04/05/2008 8:42 am
(@mike-justesen)
Indlæg: 842
Prominent Member
 

Pt. Christian Thyboe-Thomsen

Før det, enten Hördur Sveinsson eller Simon Nagel.

Men Höddi røg af holdet og Nagel blev en klub forrædere, så det må være det unge forsvarstalent Thyboe-Thomsen, som jeg også har stående bag på min SIF trøje.

Og ja, alle er SIF spillere.

Hvis vi går længere tilbage i tiden var det folk som Thomas Poulsen, Peter Lassen, Tømrer, Sajko Rajko, Christian Duus, Henrik Ipsen og så selvfølgelig Morten Bruun.

 
Lagt op : 04/05/2008 9:35 am
(@philip-bludnikow)
Indlæg: 129
Estimable Member
 

Dan Anton Johansen - har ikke megen teknik, hurtighed, overblik eller så mange andre vigtige egenskaber for en god fodboldspiller. Men er en arbejdshund, hård tackler og besidder et svulmende klubhjerte for Brøndby IF. Ting, som jeg værdsætter hos alle fodboldspillere.

Han tiggede jo nærmest om at komme tilbage til os, da han blev sluppet fri af Lillestrøm SK, men jeg må være ærlig og sige, at vi nu har bedre spillere end ham til de positioner, han kan spille. Hvis han endelig var kommet tilbage, så ville han nok kun være bænkevarmer eller hjælpe talenterne på 2. holdet.

Men han skal have al held og lykke i Viborg, også selvom det ikke går dem så godt lige nu.

 
Lagt op : 04/05/2008 10:42 am
(@patrick-andersen)
Indlæg: 188
Estimable Member
 

Før i tiden var det Per Nielsen, men da han er faldet lidt af på den, er det pt. Martin Retov og Samuel Holmén, hvor sidst nævnte imponerer mig mere og mere, efter en start hvor han "bare" lignede en der kunne løbe solen sort som Magnus Svensson. Nu viser han også tekniske færdigheder!

 
Lagt op : 04/05/2008 12:12 pm
(@andreas-johnke)
Indlæg: 753
Prominent Member
 

Mike Justesen skrev:

Pt. Christian Thyboe-Thomsen

Før det, enten Hördur Sveinsson eller Simon Nagel.

Men Höddi røg af holdet og Nagel blev en klub forrædere, så det må være det unge forsvarstalent Thyboe-Thomsen, som jeg også har stående bag på min SIF trøje.

Og ja, alle er SIF spillere.

Hvis vi går længere tilbage i tiden var det folk som Thomas Poulsen, Peter Lassen, Tømrer, Sajko Rajko, Christian Duus, Henrik Ipsen og så selvfølgelig Morten Bruun.

Psycho 😉

 
Lagt op : 04/05/2008 10:14 pm
Del:
Top-menu
Menu