Наши партнеры

Menu

Forum

Anelka - Genfødt?

Notifications
Clear all

Anelka - Genfødt?

Ikercasillas
(@ikercasillas)
Eminent Member

Hej er det bare mig, eller virker Anelka som én af verdens bedste angribere for tiden, jeg synes han spiller med et enormt overskud, og scorer mange mål. Hvordan kan det være denne udvikling er sket?

kan det evt være på Felipe Scolaris ankomst som træner?

Hva tror du?

Topic starter Lagt op : 09/11/2008 4:07 pm
Andreas Johnke
(@andreas-johnke)
Prominent Member

En spiller, som altid har været emotionel, altså en humørspiller... Anelka er god når Anelka føler han er god og ikke på andre tidspunkter...

SvarCiter
Lagt op : 10/11/2008 8:23 am
Mikkel Lasson
(@mikkel-lasson)
Noble Member

Jeg ved ikke, om jeg vil kalde ham genfødt. Lad os nu lige se, hvordan han klare sig i resten af sæsonen. Han er en humørspiller, og når det går ham og holdet godt, er han glad, når det ikke går godt for hverken ham eller holdet, så er han sur. Men lad os nu se, hvordan resten af sæsonen bliver for ham. Der er trods alt stadig masser af kampe tilbage, heldigvis. 😉

SvarCiter
Lagt op : 10/11/2008 6:56 pm
Ikercasillas
(@ikercasillas)
Eminent Member

Jeg synes nu ikke Anelka er en humør spiller, hvis han er det, har han jo aldrig været glad 😀 jeg mindes ikke at Anelka har blomstret i nogen klub ?

SvarCiter
Topic starter Lagt op : 10/11/2008 8:35 pm
Pernille Nielsen
(@pernille-nielsen)
Reputable Member

Nu skal man også huske på, at Anelka indtil videre i denne sæson, har spillet på et hold, der har klaret det ret godt. Chelsea har indtil videre imponeret med flot spil, og det har Anelka nydt godt af. Samtidig har Didier Drogba været skadet, og det har givet Anelka meget spilletid.
Han er i øjeblikket fuld af selvtillid, ligesom resten af Chelsea-mandskabet, der kun har skuffet få gange i denne sæson.

SvarCiter
Lagt op : 10/11/2008 8:53 pm
Ikercasillas
(@ikercasillas)
Eminent Member

Hørt Chelsea spiller sublimt i øjeblikket, og har i mine øjne kun skuffet i 2 kampe, (Roma og Liverpool kampen) . Det skal da også lige siges at det var behageligt at se at Chelsea ikke længere er urørlige på Hjemmebane 😀 , Man kunne have håbet det havde givet et hak ned af i deres spil, det må jeg så sande at det ikke har gjort, Chelsea ser stærke ud, ikke mindst pga storspil blandt andet fra Anelka, Man kan jo håbe des svigter i slutningen som altid;) gerne én gentagelse fra sidste sæson :b

SvarCiter
Topic starter Lagt op : 10/11/2008 9:18 pm
Morten Thoger
(@morten-thoger)
New Member

Jeg ved ikke om Chelsea skuffede mod Liverpool og Roma. Resultat ja, men spillet i begge kampe var der ikke noget i vejen for. Det var bare "en af de dage." Sådan oplever alle hold det engang i mellem, men jeg vil ikke sige, at de direkte skuffede.

Anelka er som flere af jer skrever en humørspiller. Pernille er inde på det rigtige. Han spiller på et godt hold, der kommer frem til mange chancer. Da han lavede hattrick mod Sunderland, var der ikke et god mål i mellem. De samme med det første mod Blackburn. MEN, Anelka er angriber og for tiden gør han det han skal. Mål, mål og mål.

SvarCiter
Lagt op : 10/11/2008 11:27 pm
HuzTleeR
(@huztleer)
Active Member

Ved ikke, men Anelka har virkelig vist at være en god angriber, her i denne sæon for Chelsea.

SvarCiter
Lagt op : 06/01/2009 1:32 pm
Ikercasillas
(@ikercasillas)
Eminent Member

Så stoppede Anelka endelig sin målstime, samtidig er Chelsea Færdige for denne sæson Hø Hø :b

SvarCiter
Topic starter Lagt op : 18/01/2009 1:03 am
Pernille Nielsen
(@pernille-nielsen)
Reputable Member

Det er lidt tidligt allerede at afskrive Chelsea, når der resterer 16 runder (og flere for nogle klubber) i Premier League. Det er sandt at Chelsea ikke spiller op til niveau for tiden, og Anelka er fulgt med resten af holdet ned, men er trods alt stadig nummer et på topscorerlisten.

Chelsea er i øjeblikket nummer tre i Premier League med henholdsvis et og to point op til Liverpool og Manchester United, der har en kamp til gode. Så det er lidt tidligt at sige, at de allerede er færdige for denne sæson.

SvarCiter
Lagt op : 18/01/2009 10:15 am
Del:
Top-menu
Menu