Наши партнеры

Menu

Forum

EM 2008 - Semifinal...

Notifications
Clear all

EM 2008 - Semifinalerne

7 Indlæg
5 Brugere
0 Likes
1,826 Set ialt
Casper Lohse
(@casper-lohse)
Noble Member
Topic starter

Semifinale-opgørene ved denne EM 2008-slutrunde ser således ud:

Tyskland - Tyrkiet

Rusland - Spanien

Hvilke forventninger har I til disse opgør, og hvem ender med at kvalificere sig til EM-finalen?

Lagt op : 23/06/2008 12:08 am
Zidane
(@zidane)
Estimable Member

Tyskland og Spanien? Men de små hold har overrasket. Det er svært at sige

Lagt op : 23/06/2008 12:11 am
sui
 sui
(@sui)
Active Member

Tæller poinet kun i den ordinære tid for jeg undre mig lidt over at jeg havde 3 rigtige vinder i kvartfinalerne ud af 4 men har ikke fået ikke fået nogle point.

Jeg håber at Rusland og Tyrkiet kommer i finalen da jeg har Tyrkiet som em vinder, men det bliver tvivlsomt da de har mange skader men det er godt gået at Tyrkiet er kommet så langt

Lagt op : 23/06/2008 8:22 am
Casper Lohse
(@casper-lohse)
Noble Member
Topic starter

sui skrev:

Tæller poinet kun i den ordinære tid for jeg undre mig lidt over at jeg havde 3 rigtige vinder i kvartfinalerne ud af 4 men har ikke fået ikke fået nogle point.

Jeg håber at Rusland og Tyrkiet kommer i finalen da jeg har Tyrkiet som em vinder, men det bliver tvivlsomt da de har mange skader men det er godt gået at Tyrkiet er kommet så langt

Ja, dit bud på kampene tæller kun i den ordinære spilletid:

https://www.totalbold.dk/viewpage.php?page_id=89 - kig under "Særlig regel".

Lagt op : 23/06/2008 10:13 am
AK
 AK
(@ak)
Noble Member

Jeg glæder mig meget til semifinalerne. Tyrkiet - Tyskland og Rusland - Spanien. Ikke ligefrem de semifinaler man havde forstillet sig inden slutrunden, men at det blev disse semifinaler, synes jeg er meget fedt. Det er jo to relativ små landshold som er kommet så langt, ingen havde jo regnet med dem.
Jeg håber at Rusland vinder den ene semifinale, mens den anden semifinale, for mig er ligegyldig, da jeg helst ikke ser et af de hold som vinder af EM.

Lagt op : 23/06/2008 10:18 am
Andreas Johnke
(@andreas-johnke)
Prominent Member

Jeg tror på Tyskland og Rusland...

Tyrkerne har praktisk talt ingen spillere tilbage og det var immervæk nogle bærende typer de har sendt hjem... Hvis de får bare én skade imod tyskerne riscikerer de at spille med målmanden på en back position, det må vel være lidt som at spille 10 mod 11. Og tyskerner er bare eminente til at eliminere hold i sådanne situationer...

Rusland er blevet sat i gang, det bliver ekstremt svært at sige hvem af de to hold der går videre, men baseret på kampen mod Holland så tror jeg at russerne har en god chance for at gå hele vejen...

Lagt op : 23/06/2008 3:12 pm
sui
 sui
(@sui)
Active Member

Det kan godt være at tyrkerne ikke har så mange folk til rådighed og at tyskerne klart er den der står til at vinde, meeen tyrkerne vil jeg næsten tro ville give deres højre arm for at komme i finalen så det er nok mere holdning og vilje til at vinde det kommer til at gå på, så Tyrkiet 2-1 over Tyskland 😉

Lagt op : 25/06/2008 1:31 pm
Del:
Top-menu
Menu