Наши партнеры

Menu



Forum

Viborg FF tråden (n...
 
Notifications
Clear all

Viborg FF tråden (nr. 1)

8 Indlæg
5 Brugere
0 Likes
1,442 Set ialt
(@mike-justesen)
Indlæg: 842
Prominent Member
Topic starter
 

Her diskuterer vi Viborg FF.

Viborg har haft en op-og-ned sæson, hvor de i perioder spiller rigtig flot fodbold, og andre gange spiller de som om de var rykket ned.

Er Viborg en god kandidat som nedrykker, næste år?

 
Lagt op : 27/04/2007 3:33 pm
 AK
(@ak)
Indlæg: 1241
Noble Member
 

Mike Hansen skrev:

Her diskuterer vi Viborg FF.

Viborg har haft en op-og-ned sæson, hvor de i perioder spiller rigtig flot fodbold, og andre gange spiller de som om de var rykket ned.

Er Viborg en god kandidat som nedrykker, næste år?

a

Hvis de ikke forbedrer sig, så er de en stor kandidat som nedrykker i næste sæson.

Viborg har, som du siger, ikke fået spillet til at køre, hvilket er synd, nu når de har en fantastisk træner i Anders Linderoth....

 
Lagt op : 27/04/2007 3:38 pm
(@thomas-sorensen)
Indlæg: 175
Estimable Member
 

AK Moltke skrev:

Hvis de ikke forbedrer sig, så er de en stor kandidat som nedrykker i næste sæson.

Viborg har, som du siger, ikke fået spillet til at køre, hvilket er synd, nu når de har en fantastisk træner i Anders Linderoth....

Hold da op.. de er da vist ikke blot nedrykningskandidater, hvis ikke der bliver handlet hurtigt er de kæmpe favoritter, især sådan som jeg så dem mod Brøndby, de var end ikke i stand til at sætte spil op 11 mod 10

 
Lagt op : 07/10/2007 1:50 am
(@lasse-hansen)
Indlæg: 176
Estimable Member
 

De rykker ned!
Det er stensikkert!

De kan tydeligvist ikke spille nogen form for kombinationsfodbold, eller sætte sit spil i en eller anden form for system...

 
Lagt op : 07/10/2007 8:53 am
 AK
(@ak)
Indlæg: 1241
Noble Member
 

Thomas Sorensen skrev:

Hold da op.. de er da vist ikke blot nedrykningskandidater, hvis ikke der bliver handlet hurtigt er de kæmpe favoritter, især sådan som jeg så dem mod Brøndby, de var end ikke i stand til at sætte spil op 11 mod 10

Nu blev mit indlæg så skrevet i april måned, og der kunne jeg jo ikke vide noget om oprykkernes niveau(AC Horsens, Randers mv.), udover det har de bare ikke fået spillet til at køre.
Nogen gange kan man altså ikke være i stand til at styre en kamp eller få spillet til at køre når man er i overtal.

Lasse Hansen skrev:

De rykker ned!
Det er stensikkert!

De kan tydeligvist ikke spille nogen form for kombinationsfodbold, eller sætte sit spil i en eller anden form for system...

Fuldstændig enig. De er bare ikke gode nok til SAS Ligaen mere.

 
Lagt op : 07/10/2007 10:52 am
(@thomas-sorensen)
Indlæg: 175
Estimable Member
 

AK Moltke skrev:

Thomas Sorensen skrev:


Hold da op.. de er da vist ikke blot nedrykningskandidater, hvis ikke der bliver handlet hurtigt er de kæmpe favoritter, især sådan som jeg så dem mod Brøndby, de var end ikke i stand til at sætte spil op 11 mod 10

Nu blev mit indlæg så skrevet i april måned, og der kunne jeg jo ikke vide noget om oprykkernes niveau(AC Horsens, Randers mv.), udover det har de bare ikke fået spillet til at køre.
Nogen gange kan man altså ikke være i stand til at styre en kamp eller få spillet til at køre når man er i overtal.

Nu ved jeg godt hold da op det nok er negativt, men indlægget var ikke ment som en rettelse, da jeg havde set dit indlæg var gammelt, det var bare for at "opdatere" lidt på det 😉

 
Lagt op : 08/10/2007 1:08 am
 AK
(@ak)
Indlæg: 1241
Noble Member
 

Thomas Sorensen skrev:

AK Moltke skrev:

Thomas Sorensen skrev:

Hold da op.. de er da vist ikke blot nedrykningskandidater, hvis ikke der bliver handlet hurtigt er de kæmpe favoritter, især sådan som jeg så dem mod Brøndby, de var end ikke i stand til at sætte spil op 11 mod 10

Nu blev mit indlæg så skrevet i april måned, og der kunne jeg jo ikke vide noget om oprykkernes niveau(AC Horsens, Randers mv.), udover det har de bare ikke fået spillet til at køre.
Nogen gange kan man altså ikke være i stand til at styre en kamp eller få spillet til at køre når man er i overtal.

Nu ved jeg godt hold da op det nok er negativt, men indlægget var ikke ment som en rettelse, da jeg havde set dit indlæg var gammelt, det var bare for at "opdatere" lidt på det 😉

okay, helt i orden. Men ledelsen skal til at handle hvis de vil blive i SAS Ligaen. Tror ikke at Anders Linderoth er den rigtige..

 
Lagt op : 09/10/2007 6:03 pm
(@mikkel-lasson)
Indlæg: 1185
Noble Member
 

Man kan ikke rigtigt sige noget om Linderoth, da han simpelthen ikke har spillerne til at overleve.

 
Lagt op : 09/10/2007 6:26 pm
Del: