Наши партнеры

Menu

Forum

Lyngby BK tråden (n...

Notifications
Clear all

Lyngby BK tråden (nr. 1)

Side 4 / 4
Mikkel Lasson
(@mikkel-lasson)
Noble Member

Det kan jeg gøre 🙂

Kim Aabech, Marc Møller og Rang Shawkat 🙂

SvarCiter
Lagt op : 30/07/2007 9:34 pm
Zidane
(@zidane)
Estimable Member

Mikkel Lasson skrev:

Det kan jeg gøre 🙂

Kim Aabech, Marc Møller og Rang Shawkat 🙂

Kim Aabech, er 24 år

SvarCiter
Lagt op : 30/07/2007 9:50 pm
Mikkel Lasson
(@mikkel-lasson)
Noble Member

Så har han da også masser af år tilbage. Han udvikler sig da helt vildt, og FCK har allerede været ude efter ham.

SvarCiter
Lagt op : 30/07/2007 10:09 pm
Zidane
(@zidane)
Estimable Member

Mikkel Lasson skrev:

Så har han da også masser af år tilbage. Han udvikler sig da helt vildt, og FCK har allerede været ude efter ham.

Jamen han er ikke talent

SvarCiter
Lagt op : 30/07/2007 10:12 pm
Mikkel Lasson
(@mikkel-lasson)
Noble Member

Vil de så sige, at Nordstrand intet talent har? Han er også 24. 🙂 Har Hutchinson intet talent? Det har intet med alderen at gøre, jo selvfølgelig, men hvis de er 24 år, vil jeg stadig betegne dem som talenter.

SvarCiter
Lagt op : 30/07/2007 10:44 pm
Zidane
(@zidane)
Estimable Member

Mikkel Lasson skrev:

Vil de så sige, at Nordstrand intet talent har? Han er også 24. 🙂 Har Hutchinson intet talent? Det har intet med alderen at gøre, jo selvfølgelig, men hvis de er 24 år, vil jeg stadig betegne dem som talenter.

Jeg skrev: "Han er ikke talent" Men han har talent, Der er forskel. Hvor kommer Nordstand ind i billidet?

SvarCiter
Lagt op : 30/07/2007 11:13 pm
AK
 AK
(@ak)
Noble Member

Waqas Ahmed skrev:

Mikkel Lasson skrev:

Jeg skrev: "Han er ikke talent" Men han har talent, Der er forskel. Hvor kommer Nordstand ind i billidet?

Han bruger det bare som eksempel. Hvis i vil diskutere dansk talent udvikning, skal det foregå i den anden tråd, hvis i vil diskutere Lyngbys talenter så kan diskuteres her.

SvarCiter
Lagt op : 31/07/2007 1:18 pm
Lasse Hansen
(@lasse-hansen)
Estimable Member

Endnu engang taber vi en kamp, som vi sagtens kunne ha' vundet...

Vi får annuleret tre kasser, hvor en af dem sagtens kunne være anerkendt.

Vi brænder et straffe af en skidt spillende Aabech (igen)

Jeg ved virkelig ikke hva der skal til...

Jeg er i fortvivlelse, og har nu ikke så meget optimisme.
Lyngby rykker ned i år.

SvarCiter
Topic starter Lagt op : 07/10/2007 6:10 pm
Mike Justesen
(@mike-justesen)
Prominent Member

Der er 22 kampe endnu, så intet er afgjort på trods af en møgkamp af LBK

SvarCiter
Lagt op : 07/10/2007 8:26 pm
Thomas Sorensen
(@thomas-sorensen)
Estimable Member

Jeg så to af de annulerede mål. og jeg kunne ikke rigtig se hvad der skete på det første det er jeg i tvivl om, det andet er jeg så ganske enig med der var frispark på.. og så må man sige det var bad luck det straffe Aabech brænder, har set det en gang, såvidt jeg så var det egentlig fint sparket ikk? men det var så en utrolig god redning såvidt jeg så?

SvarCiter
Lagt op : 08/10/2007 1:17 am
Jharn
(@jharn)
Active Member

Nu kan vi Lyngby fans se frem til en sæson i 1. divisionen. Jeg tror på oprykningsmuligheder, hvis vi får en kvalitetstræner.

Lyngbys bestyrelse har været ude og sige, at træneren er dansk, og så går alle spekulationerne jo på, hvem det kan være.

Peter Nielsen har netop forladt FC København, og kunne være en mulighed. Henrik 'Store' Larsen, der p.t. træner i Køge Boldklub, er også et spændende emne...

Har I nogle bud på en ny Lyngby-træner?

SvarCiter
Lagt op : 05/06/2008 10:30 pm
Side 4 / 4
Del:
Top-menu
Menu