Наши партнеры

Menu

Forum

Indendørsturnering ...

Notifications
Clear all

Indendørsturnering i Brøndby Hallen - officiel tråd

19 Indlæg
10 Brugere
0 Likes
3,606 Set ialt
Mikkel Lasson
(@mikkel-lasson)
Noble Member

Er positivt overrasket over FCK, da de stillede med sådan et ungt hold. Især Erton Fejzullahu imponerede. Ham forventer jeg mig meget af i fremtiden efter hans præstationer i dag 🙂

Lagt op : 06/01/2008 6:06 pm
Peter Christensen
(@peter-christensen)
Estimable Member

Tænk, at Horsens røg ud. Det er jo næsten helt surrealistisk :p

Lagt op : 06/01/2008 7:53 pm
AK
 AK
(@ak)
Noble Member

Mike Justesen skrev:

Og alligevel vinder de tuneringen

De er simpelthen så heldige. Men var der ikke noget med at dommeren skulle give det andet hold bolden, når man ikke spillede angrebsbold. Hovsa. Det skete vist ikke i BIF-SønderjyskE:p
De er bare så heldige, det er helt vildt.

Pernille Nielsen skrev:

Ja, så gik det som jeg gerne ville have det: Brøndby vandt, om end det ikke betyder så meget. Dog viste spillerne god fight efter en dårlig start på turneringen, og så er det jo som Brøndby-fan altid dejligt at se en flok glade Brøndby-drenge fejre en sejr.

Ja, fint nok de vandt, de trænger til noget selvtillid og håber helt klart at i er på vej opad igen.

Mikkel Lasson skrev:

Er positivt overrasket over FCK, da de stillede med sådan et ungt hold. Især Erton Fejzullahu imponerede. Ham forventer jeg mig meget af i fremtiden efter hans præstationer i dag 🙂

Ja, bliver meget spændende. Han skal jo idag, så vidt jeg ved, snakke med ledelsen om fremtiden.

Peter Christensen skrev:

Tænk, at Horsens røg ud. Det er jo næsten helt surrealistisk :p

Det kan da diskuteres:p
Synes faktisk ikke at nogle af holdene spillet rigtig godt. Dog synes jeg en som Erton spillede godt.

Lagt op : 07/01/2008 9:34 am
Mike Justesen
(@mike-justesen)
Prominent Member

Tråd låst.

Lagt op : 10/01/2008 11:50 pm
Side 2 / 2
Del:
Top-menu
Menu