Наши партнеры

Menu



Forum

FC Midtjylland tråd...
 
Notifications
Clear all

FC Midtjylland tråden (nr. 1)

29 Indlæg
6 Brugere
0 Likes
4,125 Set ialt
(@mikkel-lasson)
Indlæg: 1185
Noble Member
 

FIFA skal jo også gå ind i sagen. Det er en ulovlighed udenfor Danmarks og Europas grænser, så derfor skal de vel også ind i det, tror jeg 🙂

 
Lagt op : 27/04/2007 9:17 pm
(@mikkel-lasson)
Indlæg: 1185
Noble Member
 

Efter jeres nederlag i dag til jeres sølv-konkurrenter OB, er de nu kun et point efter jer. Det kan blive en tæt duel om sølvet. Jeg ved ikke hvem der løber med det, da begge hold svinger meget for tiden.

 
Lagt op : 28/04/2007 8:17 pm
(@fcm-star)
Indlæg: 27
Eminent Member
 

Vi vandt sølvet og vandt sagen om ungdomsspillere.
FC Midtjylland er bare bedst.

 
Lagt op : 26/06/2007 11:46 pm
 AK
(@ak)
Indlæg: 1241
Noble Member
 

Fcm-star skrev:

Vi vandt sølvet og vandt sagen om ungdomsspillere.
FC Midtjylland er bare bedst.

Så vidt jeg ved er sagen ikke afsluttetB)

FCM har mistet Bak og Sørensen, hvilket er to store tab for Herningklubben.
Thygesen har sagt at han fortryder skiftet til Tyskland. Vender han "hjem" til FCM eller tager han til Brøndby?

 
Lagt op : 27/06/2007 10:24 pm
(@zidane)
Indlæg: 226
Estimable Member
 

FCM bliver aldrig et top hold. FCM sælger deres bedste spiller til udlandet. I modsætning til FCK som holder på deres spiller.

 
Lagt op : 29/06/2007 11:16 pm
 AK
(@ak)
Indlæg: 1241
Noble Member
 

Waqas Ahmed skrev:

FCM bliver aldrig et top hold. FCM sælger deres bedste spiller til udlandet. I modsætning til FCK som holder på deres spiller.

Nu har vil lige solgt Linderoth...hehe

Men jeg tror dog på at FCM bliver et tophold. De har støtten. Har en fantastisk hold. Jeg tror at næste sæson bliver meget tæt, selvom FCM har mistet to af deres største profiler, hvis ikke de største!!!

Vi vil have spænding i SAS Ligaen....

 
Lagt op : 29/06/2007 11:23 pm
(@mikkel-lasson)
Indlæg: 1185
Noble Member
 

De kommer ikke op og leger med FCK til næste sæson. De har mistet to af deres største profiler, Kristian Bak og Dennis Sørensen. De har dog lige hentet Mikkel Thygesen hjem, men han kommer ikke til at gøre dem farligere. Det eneste hold jeg ser, skal drille FCK en lille smule er OB, da de har fysikken til at matche FCK.

 
Lagt op : 30/06/2007 2:10 pm
(@zidane)
Indlæg: 226
Estimable Member
 

Det eneste hold, der kan drille FCK, det er FCK selv.

 
Lagt op : 30/06/2007 2:36 pm
(@mikkel-lasson)
Indlæg: 1185
Noble Member
 

Sådan kan man også se på det. FCK skal ud at investere i bredden, ellers kan det få konsekvenser for dem selv. De mangler en midtbanespiller og så måske en stor og stærk boksspiller.

 
Lagt op : 30/06/2007 4:59 pm
(@zidane)
Indlæg: 226
Estimable Member
 

De mangler en afløser fra Lars Jockbosen og Tobias Lideroth.. Bokspiller de har Allbæck

 
Lagt op : 30/06/2007 5:33 pm
(@mike-justesen)
Indlæg: 842
Prominent Member
Topic starter
 

Kan i ikke diskutere FCK i FCK tråden?

- Mikkel Thygesen, havde ikke talentet til at rejse til udlandet, og jeg sætter et stort spørgsmålstegn ved hans talent.
Han havde en god sæson, før han rejste, men landshold og alt det der, mener jeg ikke han er god nok til.

 
Lagt op : 01/07/2007 1:34 pm
(@mikkel-lasson)
Indlæg: 1185
Noble Member
 

Han valgte den forkerte klub, men man kan jo nemt være bagklog. I den landskamp, hvor han kom ind, der synes jeg faktisk, at han gjorde det rigtig godt. Han har talentet til at komme til udlandet igen, han skal bare finde den rigtige klub, som vil satse på ham.

Men det er godt for ham, at han rejser væk derfra med det samme, så han ikke spilder hele sit talent på andetholdet dernede.

 
Lagt op : 01/07/2007 1:48 pm
 AK
(@ak)
Indlæg: 1241
Noble Member
 

Nu er Mikkel Thygesen som sagt tilbage i FC Midtjylland. Tillykke med den fortjente 5-0 sejr.

 
Lagt op : 29/07/2007 7:54 pm
(@mikkel-lasson)
Indlæg: 1185
Noble Member
 

Tillykke med jeres fremragende indsats mod Brøndby, og sikke en fodboldlektion i gav dem!

 
Lagt op : 29/07/2007 7:59 pm
Side 2 / 2
Del:
Top-menu
Menu