Наши партнеры

Menu



Forum

F.C. København tråd...
 
Notifications
Clear all

F.C. København tråden (nr. 3)

59 Indlæg
10 Brugere
0 Likes
9,667 Set ialt
(@mikkel-lasson)
Indlæg: 1185
Noble Member
 

God kamp. Forsvarsspillet fungerede som det skulle, og efter Wendt præstation, så kan Niclas godt vinke farvel til den backplads. Antonsson gjorde det også fornuftigt på højrebacken. Dog ser det ikke godt ud for Würtz - sikke en svinestreg der blev lavet på ham!!

 
Lagt op : 30/11/2007 3:42 pm
 cesc
(@cesc)
Indlæg: 21
Eminent Member
 

B)Det bliver spændende at se kampen mellem Brøndby og FCK

 
Lagt op : 01/12/2007 6:10 pm
(@mikkel-lasson)
Indlæg: 1185
Noble Member
 

Ja, det bliver spændende. Især FCK's midtbane bliver interessant at følge, da vi har tre skader 🙂 Så Kvist må tage over på den centrale midtbane og vise, at han er fremtiden der 🙂

 
Lagt op : 01/12/2007 7:20 pm
 cesc
(@cesc)
Indlæg: 21
Eminent Member
 

Ja kvist på midtbanen, der er jeg meget usikker på, om ikke brøndbys midtbane er stærkere , til den kamp

 
Lagt op : 01/12/2007 7:21 pm
(@mikkel-lasson)
Indlæg: 1185
Noble Member
 

Det bliver nok, som der står i optakten, med Sionko, Kvist, Nørregaard og Hutchinson. De fire er også stærke, men der mangler en speed, som Grønkjær har. Sionko kan godt, mens jeg mere ser Hutchinson som den kreative 🙂

 
Lagt op : 01/12/2007 7:29 pm
(@mike-justesen)
Indlæg: 842
Prominent Member
Topic starter
 

Så går braget snart i gang!

God kamp til alle 🙂

 
Lagt op : 02/12/2007 5:41 pm
 cesc
(@cesc)
Indlæg: 21
Eminent Member
 

Takk for det, og i lige måde 🙂

 
Lagt op : 02/12/2007 6:11 pm
(@mike-justesen)
Indlæg: 842
Prominent Member
Topic starter
 

1-1 ... et uretfærdig resultat, da jeg havde set BIF vinde kampen..

 
Lagt op : 02/12/2007 7:54 pm
(@mikkel-lasson)
Indlæg: 1185
Noble Member
 

Jeg er skuffet over FCK. Vi fik lagt pres på BIF i små perioder af kampen, men det er ikke godt nok. Bevares, vi spillede kamp i Rusland i torsdags, men vil man være tophold, skal man kunne klare det. Da Ailton kom ind, begyndte der at ske noget 🙂

 
Lagt op : 02/12/2007 8:14 pm
 AK
(@ak)
Indlæg: 1241
Noble Member
 

Jeg er dybt skuffet. Vi skulle vinde idag, hvis vi ville have 1. pladsen, efter Lyngbys uheldige kamp.
Men jeg synes altså godt at linjedommerne skal være mere vågne. Inden 1-0 målet bliver der jo begået frispark af ham Wass på Hutchinson, men dommeren vælger at dømme hjørne(hvilket der også skulle være, hvis det ikke var for frisparket). Men sket er sket.
Godt at vi kommer tilbage, og jeg er dybt uenig i at Brøndby burde vinde. De styrede ca. 20-25 minutter af 2.halvleg, ellers var hele første på FCKs hænder.
Vi må bare komme igen til foråret.

 
Lagt op : 02/12/2007 8:23 pm
(@mikkel-lasson)
Indlæg: 1185
Noble Member
 

Er der nogle. der skal ind og se kampen på onsdag? Jeg skal, og jeg glæder mig helt vildt. 🙂 Håber på en sejr, men tror sgu, det bliver en uafgjort 1-1'er, hvilket også er fint nok mod Altéico. Regner også med, at vi får mindst et point i sidste kamp ude mod Aberdeen.

 
Lagt op : 03/12/2007 9:48 pm
(@morten-jensen)
Indlæg: 67
Trusted Member
 

Ja, det var ikke godt nok med Brøndby, hvorfor resultatet var helt fair...og ja, Ailton gjorde for en gang skyld en forskel!!!

Og JA, jeg skal ind og se kampen i morgen. Umiddelbart kan kampen falde ud til begge sider, da F.C. København jo har vist, at de kan spille og med de store - men omvendt har Madrid et hav af profiler, som kan splidte det københavnske forsvar fuldstændigt, så det bliver rigtig spændende. Jeg vil være meget tilfreds med uafgjort!

 
Lagt op : 04/12/2007 8:02 am
(@morten-jensen)
Indlæg: 67
Trusted Member
 

Uha, uha - Madrid var godt nok et niveau eller to over FCK i pasninsspillet...og så på den pløjemark... Fuldt fortjent sejr til Madrid.

Nu er der ikke andet for end at håbe på point i Skotland, så avancementet sikres 🙂

 
Lagt op : 06/12/2007 7:27 am
(@mikkel-lasson)
Indlæg: 1185
Noble Member
 

Morten Jensen skrev:

Uha, uha - Madrid var godt nok et niveau eller to over FCK i pasninsspillet...og så på den pløjemark... Fuldt fortjent sejr til Madrid.

Nu er der ikke andet for end at håbe på point i Skotland, så avancementet sikres 🙂

Om vi gjorde?! 😮 Igen synes jeg, at Ailton kommer ind og beviser, at han godt kan noget. Nordstrand viste intet i kampen, og hans fysik blev overmatchet totalt i går. Forstår så heller ikke, hvorfor han ikke fortsatte med den opstilling han havde i Lokomotiv med Antonsson og Wendt på backpladserne, men det kan være ligemeget.

 
Lagt op : 06/12/2007 7:50 pm
 AK
(@ak)
Indlæg: 1241
Noble Member
 

Ja, Ailton har virkelig oppet sig i de to seneste kampe. Synes på ingen måder vi skal sælge ham. Vi skal derimod give ham chancen til sommer og hvis han ikke er kommet igang med noget værdigt fodbold, så er det vel "hjem" til Sverige igen eller hvad?
Kampen mod Atletico gik som jeg havde forventet. Kampen vidste endnu engang at Grønkjær er vores vigtigste mand offensivt set. Men nu må vi jo bare videre, vi har jo en træningskamp mod AaB her d.12. dec?

Det er nu ærgeligt at Hangeland nok - desværre - har spillet sin sidste kamp for os. Men nu må vi se hvad januar vinduet bringer.

Mine forventninger:
- Køb af højreback, evt. en angriber og en ny målmand.
- Vi mister nok Hangeland, Silberbauer og Lasse Qvist.
Jeg tror ikke at klubber vil købe JC, da han ikke har været alt for stabil i dette efterår.

 
Lagt op : 07/12/2007 10:38 pm
Side 2 / 4
Del:
Top-menu
Menu