Наши партнеры

Menu

Forum

F.C. København tråd...

Notifications
Clear all

F.C. København tråden (nr. 3)

59 Indlæg
10 Brugere
0 Likes
9,170 Set ialt
Mike Justesen
(@mike-justesen)
Prominent Member
Topic starter

Link til gamle tråd: Klik her..

Vi fortsætter her med alt snak om FCK.

Lagt op : 29/09/2007 11:31 am
Mikkel Lasson
(@mikkel-lasson)
Noble Member

Så fik vi endnu en dejlig sejr i hus uden at bruge unødvendige kræfter. Lyngby kunne selvfølgelig godt følge med i starten, men jo længere kampen skred frem, så fik FCK mere og mere plads at spille på, og det udnyttede vi jo til at score to mål. Sionko må siges at være kommet igang. Tre mål i to kampe som midtbanespiller er ikke ringe 🙂

Lagt op : 29/09/2007 8:02 pm
AK
 AK
(@ak)
Noble Member

Altid dejligt med en sejr og presser vi jo midtjyderne.
Håber altså at Ståle indser at Libor Sionko starter inde, han har spillet fantastisk i de seneste par kampe.
Nogen der tager i Parken på torsdag? Skal selv sidde på C1 række 29.

Lagt op : 30/09/2007 11:35 am
Nichlas
(@nichlas)
Eminent Member

Gud hvor Christian Holst havde en pointe omkring fcks spille stil. Der er ikke meget underholdning i det... Las os se på deres offensiv.. Nordstrand , og allbäck i front, med sionko og grønkjær liggende på kanterne. Og fck skaber bare intet i første halvleg. Udover et godt langskud fra grønkjær. Med den offensiv burde i klart være et af de hold som laver flest mål i suppen, men dette er ikke tildældet da ståles taktik er spil så kedeligt som man kan komme til... Trist, og sørgeligt... Med 4 landsholdspillere i forreste kæde er det simpelthen en skandale at der skal en tilfældighed i anden halvleg, og et meget tyndt straffe til at fck får scoret. Og så lige en anden ting. Medierne er virkelig faldet for fcks spillestil. Fck får jo den ene rose efter den anden, omkring deres flotte fodbold, og at de altid skaber mange chancer. Intet kunne være mere forkert. Mens det står 0-0 er fck altid, et fantasiløst hold, der kun udføre en kontrolleret offensiv. De angriber da klart, men kommer jo ikke rigtig frem til noget. Når de så er kommet foran 1-0 stiller de sig bare bundsolidt, og køre sejren hjem. Medmindre i lige score på en dødbold, eller får et tyndt straffe. Og en anden ting der undre mig i afslutningen af fcks kamp igår er poul hansens karakter givning. Nordstrand fik 9, og allbäck fik også 9.. Hvorfor dog i alverden det. De har jo ikke gjort det en angriber skal. Men da det er fck falder medierne på halen, og smider om sig med gode karaktere selvom de faktisk ikke rigtig har udført noget i kampen. Havde det her været en kamp mellem fcn, og horsens, og havde pode, eller bernburg lavet det samme som allbäck og nordstrand fik lavet igår havde de fået 7, hver og sagt at de var for ufarlige, og ikke angrebs fokuseret nok. Nordstrand kunen måske godt have fået et 8 tal igår. Men hans chancer kommer først da fck er komemt foran, og han har plads. Indtil da skaber han absolut intet, og det samme gør allbäck ikke. Så derfor skuffer det mig at når man kalder sig dks bedste hold hvilket fck jo også er blevet kan man altså også godt underholde lidt. Og så burde medierne tage sig sammen, og lade være med at forkæle fcks spilelre sådan med geniale karaktere. :@ Det er til at brække sig over:@

Hmm var det rekorden for længst indlæg på totalbold???:p

Lagt op : 30/09/2007 12:25 pm
Casper Lohse
(@casper-lohse)
Noble Member

Nichlas skrev:

En masse..... Hmm var det rekorden for længst indlæg på totalbold???:p

Ja, det var det 🙂 Men du har en rigtig god pointe. De spiller langt fra den underholdende fodbold, som man ser topholdene gøre i fx Spanien og England. Men de skraber sejre hjem, og det er nu en gang det, der tæller, at de så lader tilskuerne sidde og kede sig i de første 45. min. tager de ikke så tungt.

EDIT: Nu ved jeg godt, at vi ikke skal sammenligne SAS Ligaen med Primera Division eller Premier League, men det jeg mener, er, at de spiller sprudlende fodbold, hvorimod FCK ligner et hold, der ikke rigtig lyster at bruge deres kræfter i en sådan kamp.

Lagt op : 30/09/2007 12:34 pm
Nichlas
(@nichlas)
Eminent Member

Casper Lohse skrev:

Nichlas skrev:

En masse..... Hmm var det rekorden for længst indlæg på totalbold???:p

Ja, det var det 🙂 Men du har en rigtig god pointe. De spiller langt fra den underholdende fodbold, som man ser topholdene gøre i fx Spanien og England. Men de skraber sejre hjem, og det er nu en gang det, der tæller, at de så lader tilskuerne sidde og kede sig i de første 45. min. tager de ikke så tungt.

EDIT: Nu ved jeg godt, at vi ikke skal sammenligne SAS Ligaen med Primera Division eller Premier League, men det jeg mener, er, at de spiller sprudlende fodbold, hvorimod FCK ligner et hold, der ikke rigtig lyster at bruge deres kræfter i en sådan kamp.

hehe nice at vide:D... Nå men helt enig med dig... Ikke sprudlende, men det er jo trods alt sejren der tæller. Mener bare at det ville løfte fck internationalt hvis de spillede lidt mere off herhjemme. For når de skal hente et resultat i europa skal de omstille sig og det kan være svært. Feks hvis lens komemr foran på torsdag. Så skal fck frem, og det har de jo tidligere vist sig at have problemer med. Feks oppe i celtic.

Lagt op : 30/09/2007 12:48 pm
AK
 AK
(@ak)
Noble Member

Nichlas skrev:

En masse

Ja, vores spillere får lidt for høje karakter, ligegyldigt hvordan de spiller.
Jeg synes ikke vi spiller kedeligt, vi spiller meget kontrolleret, godt nok med lange bolde af og til. Jeg kan sagtens forstå Ståles taktik, synes det er helt okay, vi skal bare være mere effektive.

Lagt op : 30/09/2007 5:58 pm
Mikkel Lasson
(@mikkel-lasson)
Noble Member

Det kan godt være vi ikke spiller underholdningsfodbold, kun enkelte gange, men så længe vi vinder, så kan vi vel ikke være andet end tilfredse. Her giver jeg dig lige to muligheder:

1. Du spiller fantastisk fodbold, men formåt ikke at skrabe point sammen, da forsvaret ikke hænger sammen, grundet den offensive spillestil, som giver flot fodbold.

2. Du spiller måske lidt kedeligt fodbold, men du vinder kampene og skraber massevis af point ind, da du fokuserer både på defensiven og offensiven.

Vælg selv? 🙂

Lagt op : 30/09/2007 8:30 pm
Mikkel Lasson
(@mikkel-lasson)
Noble Member

Så fik jeg billetter til Panathinaikos- og Atlético-kampen. Dejligt! Dog nogle lortepladser til Atlético, da jeg skulle købe syv, og så gik det altså meget, meget hurtigt!

Er der andre, der har fået billetter? 🙂

Lagt op : 16/10/2007 12:49 pm
AK
 AK
(@ak)
Noble Member

Mikkel Lasson skrev:

Så fik jeg billetter til Panathinaikos- og Atlético-kampen. Dejligt! Dog nogle lortepladser til Atlético, da jeg skulle købe syv, og så gik det altså meget, meget hurtigt!

Er der andre, der har fået billetter? 🙂

Skal da over og se FCK-Panathinaikos..Glæder mig, som altid. Vi skal sidde på Mellem D. Har aldrig været på det tribuneafsnit, så glæder mig til at se hvordan det er.
Imorgen gælder det Randers. Dem skal vi bare slå, og gerne mere ovbevisende end sidste gang.
Vi er uden Hjalte, Gravgaard og Grønkjær. Jeg tror på en 3-0 sejr.

Lagt op : 27/10/2007 10:38 pm
AK
 AK
(@ak)
Noble Member

Hvad sker der lige idag? Hvordan kan vi spille så ringet? Det er helt vildt, 4 på stolpen og overlæggeren. Der var klart straffe to af gangene. Hvordan kan DBU lade Vollquartz dømme to gange FCK-Randers i træk.

Lagt op : 28/10/2007 5:52 pm
Mikkel Lasson
(@mikkel-lasson)
Noble Member

Det er også mærkeligt, at han kan dømme to kampe i træk. Jeg mente, det var ulovligt, men hvad så. Vi tabte, vi spillede ringe, og det hele var bare stolpe-ud i går 😐

Lagt op : 29/10/2007 2:09 pm
AK
 AK
(@ak)
Noble Member

Mikkel Lasson skrev:

Det er også mærkeligt, at han kan dømme to kampe i træk. Jeg mente, det var ulovligt, men hvad så. Vi tabte, vi spillede ringe, og det hele var bare stolpe-ud i går 😐

http://nipserstat.dk/nipserstat/SimpleResponse?player=Alle&goal_scorer=
Alle&card_receiver=Alle&club=
Alle&game_type=Alle&season=
Alle&referee=Nicolai+Vollquartz&
gameOperator=both&queryType=Games

Det er Vollquartz kampe med os. Så vidt jeg kan se dømte han også tre FCK-AaB kampe i træk?

Lagt op : 29/10/2007 2:57 pm
Mikkel Lasson
(@mikkel-lasson)
Noble Member

Det er sgu også ligemeget. Det kan være jeg husker forkert, eller forveksler det med en anden regel. Vi brænder for meget for tiden, og vi skal have gang i målscoringen, ellers vinder man jo logisk nok ikke fodboldkampe 🙂

Lagt op : 29/10/2007 7:00 pm
Morten Jensen
(@morten-jensen)
Trusted Member

Hold da op - en god sejr for de danske løver i aftes. Fik desværre ikke set kampen..., men de overraskede mig...eller Lokomotiv skuffede...fact er, at der kom pts. på kontoen til FC og til dansk bold - og muligheden for avancement er til stede 😀

Har billet til Madrid-kampen - hvilken stemning der kan blive med gårsdagen resultat!!

Lagt op : 30/11/2007 8:27 am
Side 1 / 4
Del:
Top-menu
Menu