Наши партнеры

Menu

Forum

AaB tråden (nr. 1)

Notifications
Clear all

AaB tråden (nr. 1)

Side 3 / 3
AK
 AK
(@ak)
Noble Member

Thomas Sorensen skrev:

ja vi kom jo rent faktisk videre fra 3. runde også 😀

Og så hedder den UEFA cup

Ja, godt i vandt og ikke spillede uafgjort. Men det altså "kun" UEFA Cup 2. kval. runde:D

SvarCiter
Lagt op : 31/07/2007 10:19 pm
Mikkel Lasson
(@mikkel-lasson)
Noble Member

Ja. Godt gået, AaB og tillykke 🙂

SvarCiter
Lagt op : 31/07/2007 10:41 pm
Thomas Sorensen
(@thomas-sorensen)
Estimable Member

AK Moltke skrev:

Thomas Sorensen skrev:

Ja, godt i vandt og ikke spillede uafgjort. Men det altså "kun" UEFA Cup 2. kval. runde:D

Ja ja men det er da det hold der er nået længst I UEFA cuppen indtil videre 🙂 Men forhåbentlig ikke det eneste der når så langt!

SvarCiter
Lagt op : 31/07/2007 11:06 pm
AK
 AK
(@ak)
Noble Member

Thomas Sorensen skrev:

AK Moltke skrev:

Thomas Sorensen skrev:

Ja ja men det er da det hold der er nået længst I UEFA cuppen indtil videre 🙂 Men forhåbentlig ikke det eneste der når så langt!

Ja i er. Men nok ikke det eneste, da FCM og OB har gode chancer for at gå videre.
Ham Andreas Johansson(Hvad hedder han?) spillede rigtig godt mod FCK. Han var en evig trussel og burde have bragt jer foran 2-0, hvilket han jo bekendt ikke gjorde.
Han skal nok blive meget værd for jer.

SvarCiter
Lagt op : 01/08/2007 2:01 am
Thomas Sorensen
(@thomas-sorensen)
Estimable Member

Hold da op hvor er det pinligt at man kan få et rødt kort mod sig i 1.minut... selvfølgelig havde mange andre end Emil Laursen ikke givet det... men når man har ham som dommer hvorfor så ikke bare lade ham køre.. Randers de tager da vist 1.pladsen nu..

SvarCiter
Lagt op : 01/08/2007 9:08 pm
AK
 AK
(@ak)
Noble Member

Thomas Sorensen skrev:

Hold da op hvor er det pinligt at man kan få et rødt kort mod sig i 1.minut... selvfølgelig havde mange andre end Emil Laursen ikke givet det... men når man har ham som dommer hvorfor så ikke bare lade ham køre.. Randers de tager da vist 1.pladsen nu..

Det skal gives rødt kort. Han var så vidt jeg kunne se sidste mand og Martin S. Jensen var jo på vej ud.
Men AaB bliver da spillet fuldstændig ud af banen.

SvarCiter
Lagt op : 01/08/2007 9:19 pm
Thomas Sorensen
(@thomas-sorensen)
Estimable Member

Ja jeg siger ikke der er noget galt i det.. jeg siger at mange andre ikke havde givet det, hvilket er ringe.. men alle kan selvfølgelig ikke være ens..

Men jeg håber skisme det var en enlig svale.. for AaB.. ikke nødvendigvis for Randers... det kunne da være sjovt at se dem blande sig også

SvarCiter
Lagt op : 01/08/2007 10:21 pm
AK
 AK
(@ak)
Noble Member

Thomas Sorensen skrev:

Ja jeg siger ikke der er noget galt i det.. jeg siger at mange andre ikke havde givet det, hvilket er ringe.. men alle kan selvfølgelig ikke være ens..

Men jeg håber skisme det var en enlig svale.. for AaB.. ikke nødvendigvis for Randers... det kunne da være sjovt at se dem blande sig også

Okay. Ja de danske dommere dømmer forskelligt. Det må man da godt nok håbe. Synes nu heller ikke at AaB spillerne kæmpede i kampen.

SvarCiter
Lagt op : 01/08/2007 10:24 pm
Thomas Sorensen
(@thomas-sorensen)
Estimable Member

Jeg er lidt skuffet over indsatsen efter 2-0 men Randers udnyttede det de kunne der hvor mulighederne var

SvarCiter
Lagt op : 01/08/2007 10:39 pm
Thomas Sorensen
(@thomas-sorensen)
Estimable Member

Yay... så er der UEFA-Cup gruppespil.. glæder mig helt vildt til at se hvilken gruppe der kommer, og godt for dansk fodbold FCK kom videre også selvom det godt nok var tæt på at se sort ud.. men de klarede det 🙂

Jeg håber og tror AaB klarer sig rigtig godt...

SvarCiter
Lagt op : 04/10/2007 11:49 pm
Mads Jensen
(@mads-jensen)
Active Member

Liver lidt op i tråden igen.
Tror det er et godt køb Aab har gjort i Anders Due, og håber at han får lagt en masse giftige indlæg resten af sæsonen! Bliver spændene..

SvarCiter
Lagt op : 14/01/2008 1:54 am
Thomas Sorensen
(@thomas-sorensen)
Estimable Member

Guld 😛

SvarCiter
Lagt op : 28/05/2008 10:14 pm
AK
 AK
(@ak)
Noble Member

Flot at I er i Champions League, selvom det har gået meget udover præstationen hjemme i Danmark.
Ham Bruce Rioch var vist ikke den rigtige for jer. Han fik jer godt nok i Champions League, men SAS Ligaen sæsonen har han vel allerede ødelagt?

Hvem tror I der bliver den næste træner i AaB?

Jeg har en fidus til at det bliver John Faxe. Især efter at Elfsborgs træner vist har forlænget aftalen

SvarCiter
Lagt op : 24/10/2008 9:17 pm
Thomas Morch
(@thomas-morch)
Eminent Member

Jeg er godt overbevist om, at Ove Pedersen er næste mand i det aalborgensiske trænersæde.

SvarCiter
Lagt op : 24/10/2008 11:49 pm
Ikercasillas
(@ikercasillas)
Eminent Member

Ove Pedersen i Aab? der må jeg le, manden er ikke nogen god træner, og jeg tror ikke på han er manden der kan løfte aab ud af krisen

SvarCiter
Lagt op : 09/11/2008 4:02 pm
Side 3 / 3
Del:
Top-menu
Menu