Наши партнеры

Menu



Forum

Danmark vs Sverige ...
 
Notifications
Clear all

Danmark vs Sverige 'The Battle Of Scandinavia'

36 Indlæg
7 Brugere
0 Likes
5,665 Set ialt
(@mikkel-exner)
Indlæg: 557
Honorable Member
Topic starter
 

Det kan godt være at denne tråd kommer lidt tidligt, men det er en umådelig vigtig kamp, ikke blot pga. af tørsten for at ydmygende naboerne , men også for vores skæbne i EM.

5 point er de over os, men med en kamp mere. Hvis vi får forspringet ned på 2 point, står vi SÅ meget stærkere i kampen om at kvalificere os til EM 2008.

Det gør ondt at se Sverige rykke over os på verdensranglisten, og derfor ville det være en glad at se vores stolte landshold (?) ydmygede Zlatan & co.

Jeg tror det kan lykkedes, og sidder allerede nu med spænding i kroppen.

Midt bud på denne kamp, der vil give håneretten i Skandinavien, er 2-1 til danerne.

Sverige ser stærke ud, men jeg tror at drengene vil 100% klar mentalt, og det bliver vigtigt. Vi kommer fra en kamp mod Spanien som vi kunne have vundet, og så giver det altid noget ekstra når det er et "lokalopgør."

Jeg tror vi lægger ud med et hurtigt mål af gode gamle Jon, men omkring 30-40 minutter scorer Källström efter godt svensk pres. I anden halvleg vil det være meget lige, og der vil blive gået til den. Der bliver ikke mange chancer, men begge hold vil få et par 100 % muligheder, inden Bendtner scorer mellem 70 og 80 minutter.

 
Lagt op : 30/05/2007 4:14 pm
 AK
(@ak)
Indlæg: 1241
Noble Member
 

Vi SKAL vinde over Sverige, nu når de er lokalrivalerne. Og jeg tror vi gør det.
Vi laver selv to eller tre mål, men vi holder ikke Sverige fra at score.

Vi kommer ikke til EM, så længe Morten er landstræner:o
Hvis overstående skal kommenteres, så kan vi fortsætte i tråden angående ny dansk landstræner.

 
Lagt op : 30/05/2007 5:09 pm
(@mikkel-exner)
Indlæg: 557
Honorable Member
Topic starter
 

Karel Poborsky skrev:

Vi SKAL vinde over Sverige, nu når de er lokalrivalerne. Og jeg tror vi gør det.
Vi laver selv to eller tre mål, men vi holder ikke Sverige fra at score.

Vi kommer ikke til EM, så længe Morten er landstræner:o
Hvis overstående skal kommenteres, så kan vi fortsætte i tråden angående ny dansk landstræner.

Jeg er fortrøstningsfuld selvom vi har Morten ved roret, det kunne dog være rart med noget nyt blod.

Nogen der ved hvem Nordirland skal spille mod?

 
Lagt op : 30/05/2007 6:21 pm
 AK
(@ak)
Indlæg: 1241
Noble Member
 

Mikkel Exner skrev:

Karel Poborsky skrev:

Vi SKAL vinde over Sverige, nu når de er lokalrivalerne. Og jeg tror vi gør det.
Vi laver selv to eller tre mål, men vi holder ikke Sverige fra at score.

Vi kommer ikke til EM, så længe Morten er landstræner:o
Hvis overstående skal kommenteres, så kan vi fortsætte i tråden angående ny dansk landstræner.

Jeg er fortrøstningsfuld selvom vi har Morten ved roret, det kunne dog være rart med noget nyt blod.

Nogen der ved hvem Nordirland skal spille mod?

De skal møde Liechtenstein på hjemmebane d. 22. august....

 
Lagt op : 30/05/2007 6:45 pm
(@mikkel-exner)
Indlæg: 557
Honorable Member
Topic starter
 

Karel Poborsky skrev:

Mikkel Exner skrev:

Karel Poborsky skrev:

Vi SKAL vinde over Sverige, nu når de er lokalrivalerne. Og jeg tror vi gør det.
Vi laver selv to eller tre mål, men vi holder ikke Sverige fra at score.

Vi kommer ikke til EM, så længe Morten er landstræner:o
Hvis overstående skal kommenteres, så kan vi fortsætte i tråden angående ny dansk landstræner.

Jeg er fortrøstningsfuld selvom vi har Morten ved roret, det kunne dog være rart med noget nyt blod.

Nogen der ved hvem Nordirland skal spille mod?

De skal møde Liechtenstein på hjemmebane d. 22. august....

De skal altså sidde over? er det en eller 2 gange?

 
Lagt op : 30/05/2007 7:02 pm
 AK
(@ak)
Indlæg: 1241
Noble Member
 

Mikkel Exner skrev:

Karel Poborsky skrev:

Mikkel Exner skrev:

Karel Poborsky skrev:

Vi SKAL vinde over Sverige, nu når de er lokalrivalerne. Og jeg tror vi gør det.
Vi laver selv to eller tre mål, men vi holder ikke Sverige fra at score.

Vi kommer ikke til EM, så længe Morten er landstræner:o
Hvis overstående skal kommenteres, så kan vi fortsætte i tråden angående ny dansk landstræner.

Jeg er fortrøstningsfuld selvom vi har Morten ved roret, det kunne dog være rart med noget nyt blod.

Nogen der ved hvem Nordirland skal spille mod?

De skal møde Liechtenstein på hjemmebane d. 22. august....

De skal altså sidde over? er det en eller 2 gange?

to gange vil jeg mene. Vi skal jo næste onsdag møde Letland i Riga.

 
Lagt op : 30/05/2007 7:08 pm
(@zidane)
Indlæg: 226
Estimable Member
 

Hvis Niclas Bendteler er med, så vinder Danmark. Hvis han ikke er med, så taber vi desværre.

 
Lagt op : 30/05/2007 10:47 pm
 AK
(@ak)
Indlæg: 1241
Noble Member
 

Waqas Ahmed skrev:

Hvis Niclas Bendteler er med, så vinder Danmark. Hvis han ikke er med, så taber vi desværre.

og hvad begrunder du med? Han har jo kun vist sit talent i ca. 1 ½ - 2 år. Han er ikke den vigtigste for Danmark.....

 
Lagt op : 30/05/2007 10:48 pm
(@zidane)
Indlæg: 226
Estimable Member
 

Karel Poborsky skrev:

Waqas Ahmed skrev:

Hvis Niclas Bendteler er med, så vinder Danmark. Hvis han ikke er med, så taber vi desværre.

og hvad begrunder du med? Han har jo kun vist sit talent i ca. 1 ½ - 2 år. Han er ikke den vigtigste for Danmark.....

Han kan afgøre kampen. Når man spiller i Arsenal, er man ikke dårlig. Han har klassen.

 
Lagt op : 30/05/2007 11:05 pm
(@andreas-johnke)
Indlæg: 753
Prominent Member
 

Nu spiller han der jo egentlig heller ikke. Han har kontrakt der, men hvad har han spillet for dem? 1-2 kampe?

 
Lagt op : 31/05/2007 12:23 am
(@mikkel-exner)
Indlæg: 557
Honorable Member
Topic starter
 

Jeg vil nu heller ikke sige at Bendtner alene afgør vores skæbne, men of course, han er da vigtig..

 
Lagt op : 31/05/2007 1:48 am
(@nichlas)
Indlæg: 49
Eminent Member
 

JEg tror morten olsen har brækket hovedt... Først siger han at vi kan nøjes med 1 point hvilket vi ikke kan, derefter starter han formentligt med 2 meter manden jon dahl på toppen... Skam dig Olsen:@

 
Lagt op : 01/06/2007 4:47 pm
(@zidane)
Indlæg: 226
Estimable Member
 

Nichlas skrev:

JEg tror morten olsen har brækket hovedt... Først siger han at vi kan nøjes med 1 point hvilket vi ikke kan, derefter starter han formentligt med 2 meter manden jon dahl på toppen... Skam dig Olsen:@

Jeg tror Morten Olsen er klogere end os.

 
Lagt op : 02/06/2007 4:25 pm
 AK
(@ak)
Indlæg: 1241
Noble Member
 

Så er Danmark kommet bagud. Johan Elmander udnytter en fejl fra Gravgaards side.

 
Lagt op : 02/06/2007 8:13 pm
 AK
(@ak)
Indlæg: 1241
Noble Member
 

Karel Poborsky skrev:

Så er Danmark kommet bagud. Johan Elmander udnytter en fejl fra Gravgaards side.

Danmark er bagud 3-0...Lorte kamp...Vi har spillet af helvedet til. Det eneste positive er at jeg måske vinder 950 kr. pga. denne kamp...

 
Lagt op : 02/06/2007 8:31 pm
Side 1 / 3
Del:
Top-menu
Menu