Наши партнеры

Menu

Forum

Yndlings spiller ?

Notifications
Clear all

Yndlings spiller ?

21 Indlæg
9 Brugere
0 Likes
3,057 Set ialt
Ronaldinho92
(@ronaldinho92)
Estimable Member
Topic starter

Hey ..

Jeg var bare interesseret i at høre hvem jeres yndlings spiller fra Lique 1 er ?

Min er personligt stjernen, Juninho, synes han er helt fantastisk at se på, hans afleveringer og frispark er jo fantastiske .. Den mand er genial !!!

Ellers er der de 2 fløjspillere, Florent Malouda fra Lyon, og Ribery fra Marseille, dem kan jeg også godt li.. Hehe . :p

Hva med jer ? 😉

Lagt op : 04/01/2007 8:46 pm
AK
 AK
(@ak)
Noble Member

Jeg må nok sige Hatem Ben Arfa og Alvaro Santos.
Hatem Ben Arfa fordi jeg fik en trøje med ham i julegave. Ved egentlig ikke hvorfor.
Alvaro Santos fordi han var blandt mine i hans tid i FCK og det er han stadig.

Lagt op : 04/01/2007 8:50 pm
Mikkel Lasson
(@mikkel-lasson)
Noble Member

Der er mange gode spillere i den franske liga. Du nævner selv Juninho og Ribery som jeg synes er meget gode spillere begge to. Det er nok mest fordi jeg ikke kender så mange spillere, men de to er rigtig gode spillere begge to 🙂

Lagt op : 04/01/2007 8:50 pm
Ronaldinho92
(@ronaldinho92)
Estimable Member
Topic starter

Ja .. Også Hatem Ben Arfa , Han er virkelig sej, køber ham tit i manager også 😉

Lagt op : 04/01/2007 8:57 pm
MonQ
 MonQ
(@monq)
Reputable Member

Der er kun én liga i verden: Den engelske

Der er kun én spiller i verden: Alex Hleb

.. Heeh, ej. Kan godt lide Jeremy Toulanen. Han går en stor fremtid i møde, og mon ikke, at han er den næste midtbanespiller, som forlader Lyon.

Lagt op : 04/01/2007 9:01 pm
Rasmus Muller
(@rasmus-muller)
Eminent Member

Er vild med Guvou og det han står for. Og så selvfølgelig Ribery som ikke er til at komme uden om.
Desuden Carew som har givet mig mange gode oplevelser i PES6 😉

Lagt op : 04/01/2007 9:01 pm
NH92
 NH92
(@nh92)
Trusted Member

Ronaldinho92 skrev:

Ja .. Også Hatem Ben Arfa , Han er virkelig sej, køber ham tit i manager også 😉

Hvis du køber ham i manager er du da dum.. Han er old gammel 😀 Og sikkert også meget dyr.. Hvad med nogle talenter i stedet for ? :p Ej op til dig selv i sidste ende 😀 Men jeg kan godt lide Fred ligeledes Lyon, han er sgu altid god for en kasse eller to 😀

Lagt op : 04/01/2007 9:04 pm
Ronaldinho92
(@ronaldinho92)
Estimable Member
Topic starter

Haha, Old gammel ? = 19 år eller hvad ?.. Haha . Fred er også sej nok .. Det meste af Lyon's hold er seje .. Haha . Også Kählstrom .. Sej Svensker :o:p

Lagt op : 04/01/2007 9:08 pm
NH92
 NH92
(@nh92)
Trusted Member

Ronaldinho92 skrev:

Haha, Old gammel ? = 19 år eller hvad ?.. Haha . Fred er også sej nok .. Det meste af Lyon's hold er seje .. Haha . Også Kählstrom .. Sej Svensker :o:p

Aha, min fejl.. Troede du snakkede om Juninho.. Fattede så ikke lige hvad du snakkede om hvis du ville have fat i ham.. Men Ben Arfa, er også ok. Ved nu ikke lige med Källström, synes han var bedre da han spillede i Rennes.. :p

Lagt op : 04/01/2007 9:11 pm
Ronaldinho92
(@ronaldinho92)
Estimable Member
Topic starter

Ja okay .. Haha . Det er så iorden .. Juninho er dum og købe ja, Han er gammel, og koster sikkert også kassen, men han er sej alligevel .. Og Kählström kunne jeg lide da han spillede i Rennes også hænger det ligesom ved 🙂

Lagt op : 04/01/2007 9:15 pm
NH92
 NH92
(@nh92)
Trusted Member

Nu vi snakker Rennes, nogle der ved om Elmander bomber lidt dernede ? 😛

Lagt op : 04/01/2007 9:16 pm
Andreas Johnke
(@andreas-johnke)
Prominent Member

Nicolaj Haarup skrev:

Det håber jeg næsten ikke for Rennes, siden han spiller i Toulouse så vidt jeg ved 🙂

Må give ret i Källström, han er den ubestridte stjerne i Frankrig for mig. Dernæst kommer spillere, som Jeremy Mathieu, Benoit Pedretti og Alexander Frei, som jeg dog ikke kan huske, om stadig spiller i Frankrig.

Lagt op : 04/01/2007 9:24 pm
NH92
 NH92
(@nh92)
Trusted Member

Andreas Johnke skrev:

Nicolaj Haarup skrev:

Det håber jeg næsten ikke for Rennes, siden han spiller i Toulouse så vidt jeg ved 🙂

Må give ret i Källström, han er den ubestridte stjerne i Frankrig for mig. Dernæst kommer spillere, som Jeremy Mathieu, Benoit Pedretti og Alexander Frei, som jeg dog ikke kan huske, om stadig spiller i Frankrig.

Har jeg på noget tidspunkt nævnt han spiller i Rennes ? Har bare sagt det får mig til at tænke på ham. Ej, tager den på min kappe. Men bomber han ? 😛

Lagt op : 04/01/2007 9:31 pm
Ronaldinho92
(@ronaldinho92)
Estimable Member
Topic starter

Mener Frei Spiller i Rennes ? 😉

Og det er jo menneskeligt og fejle ! Eller ? 😀

Lagt op : 04/01/2007 9:36 pm
NH92
 NH92
(@nh92)
Trusted Member