Наши партнеры

Menu

Forum

Officiel alt om Foo...

Notifications
Clear all

Officiel alt om Football Manager tråd (nr. 1)

Side 5 / 6
MonQ
 MonQ
(@monq)
Reputable Member

Karel Poborsky skrev:

Jeg elsker godt nok den detajle med at ens spiller kan blive udråbt som den næste Ronaldo osv. Men denne sammenligning med en af mine Valencia talenter vil jeg helst undgå.

Kan i forstå?

Hehe, I totally get you. Men i forhold til, at han er waliser, så er det vel det bedste, han kan blive udråbt til 😛

SvarCiter
Lagt op : 07/04/2007 7:05 pm
AK
 AK
(@ak)
Noble Member

Steffen Caspersen skrev:

Karel Poborsky skrev:

Jeg elsker godt nok den detajle med at ens spiller kan blive udråbt som den næste Ronaldo osv. Men denne sammenligning med en af mine Valencia talenter vil jeg helst undgå.

Kan i forstå?

Hehe, I totally get you. Men i forhold til, at han er waliser, så er det vel det bedste, han kan blive udråbt til 😛

Ja, det er det vel.
Da jeg sagde at han skulle lære af David Villa gik han helt amok. Sagde at han ville osv.(Noget i den stil)..Efter to dage sagde han så at han ikke kunne lære noget af David Villa. Så fik han Amor K. som hans lærermester, men det var heller godt nok for ham. Nu må jeg se om Lionel Messi er bedre.

SvarCiter
Lagt op : 07/04/2007 7:29 pm
MonQ
 MonQ
(@monq)
Reputable Member

Endelig skete det! Opstarten til min 4. sæson med Nantes er gået glimrende, og jeg har fået et nyt kuld talenter, hvor et af de hidtil største talenter nogensinde i fransk fodbold er dukket op. Alderen er 15 og den unge franskmand er døbt den nye Henry. Jeg har allerede forfremmet ham til mit 1. hold, hvor han skal slå sine folder på et hold med spillere som Corluka, Faé, Pires og Bendtner.
<a href="
http://img114.imageshack.us/img114/2208/untitledmu9.jp g">

Han er trods sin alder af 15 år allerede £ 1,2 mio værd, og det plejer at være en god forudsætning for en stor fremtid.

SvarCiter
Lagt op : 15/04/2007 9:44 pm
Mikkel Lasson
(@mikkel-lasson)
Noble Member

Er du sindssyg han er god! Og kan blive en rigtig stjernespiller. Siden han skal op på dit førstehold, regner du så med at du skal bruge ham i nogle kampe?

SvarCiter
Lagt op : 15/04/2007 9:46 pm
MonQ
 MonQ
(@monq)
Reputable Member

Ja da. Regner med, at han skal spille CL kvalifikation og de mange franske cup-kampe, som vil komme. Til sommer hentede jeg Saviola på fri, og dermed er Zwonka nu 4. valg til pladsen som angriber efter Bendtner, Carew og Saviola.

Skal blive interessant at følge hans udvikling. Har valgt at bruge ham tit, da han pga. sin unge alder ikke kan lejes ud endnu.

SvarCiter
Lagt op : 15/04/2007 10:09 pm
Mikkel Lasson
(@mikkel-lasson)
Noble Member

Ok. Han er da også en der skal have sin egen specieltræning :p

SvarCiter
Lagt op : 15/04/2007 10:10 pm
Mikkel Lasson
(@mikkel-lasson)
Noble Member

Så er jeg endelig kommet i gang med et spil. Jeg tog mit lokale hold, FC Roskilde, og det går forrygende. Mine tre venskabskampe mod Varde, Søllerød-Vedbæk og mit U18-hold resulterede i tre sejre med en samlet målscore på 10-0.

Nu er sæsonen gået i gang og efter tre kampe i ligaen mod B93, KB og Brønshøj ligger jeg nr. 2 med en målscore på 11-6 og 7 point.

I pokalturneringen er jeg nu nået til 3. runde efter jeg har slået Sundby med 2-0 i første runde og Skovbakken med samme cifre i anden runde. Nu venter jeg bare på hvem jeg skal op imod i tredje runde.

SvarCiter
Lagt op : 18/05/2007 4:11 pm
AK
 AK
(@ak)
Noble Member

Hvor lang tid tog det jer at installere FM?

Jeg startede her kl. 22.05...og den kører stadig processing.

SvarCiter
Lagt op : 19/05/2007 10:31 pm
MonQ
 MonQ
(@monq)
Reputable Member

Karel Poborsky skrev:

Det er ret lang tid. Det tog mig ikke særlig lang tid tror jeg. Hvilken PC har du?

SvarCiter
Lagt op : 19/05/2007 11:11 pm
AK
 AK
(@ak)
Noble Member

Steffen Caspersen skrev:

Karel Poborsky skrev:

Det er ret lang tid. Det tog mig ikke særlig lang tid tror jeg. Hvilken PC har du?

IBM R51

SvarCiter
Lagt op : 19/05/2007 11:26 pm
Dennis Cordsen
(@dennis-cordsen)
Estimable Member

Steffen Caspersen skrev:

Endelig skete det! Opstarten til min 4. sæson med Nantes er gået glimrende, og jeg har fået et nyt kuld talenter, hvor et af de hidtil største talenter nogensinde i fransk fodbold er dukket op. Alderen er 15 og den unge franskmand er døbt den nye Henry. Jeg har allerede forfremmet ham til mit 1. hold, hvor han skal slå sine folder på et hold med spillere som Corluka, Faé, Pires og Bendtner.
<a href="
http://img114.imageshack.us/img114/2208/untitledmu9.jp g">

Han er trods sin alder af 15 år allerede £ 1,2 mio værd, og det plejer at være en god forudsætning for en stor fremtid.

Han er jo gal. Kan dog ikke se ham være Henry uden at være angriber:)

Skal i iøvrigt prøve nogte svært så skal i prøve at være Leeds. Der er praktisk talt umuligt at leve op til medieprognosen om 1.pladsen da deres hold med væsentlige forstærkninger højst burde kunne komme op på en plads på kanten af overlevelse:P

SvarCiter
Lagt op : 20/05/2007 11:13 pm
Mike Justesen
(@mike-justesen)
Prominent Member

Jeg har omdøbt tråden her som den officielle Alt om FM snakke tråd.

Så herinde kan vi snakke om alt med FM at gøre, uden der oprettes tusinde tråde 🙂

SvarCiter
Lagt op : 21/05/2007 6:25 pm
MonQ
 MonQ
(@monq)
Reputable Member

Nu har jeg fandme købt Robert Pires endnu en gang. Tror, det er 7. spil i træk, jeg henter ham, fordi han er den eneste, der lever op til mine krav til en offensiv midtbanespiller, som passer ind i mit Arsenal-hold. Han er en ganske habil reserve for Hleb, Ribery og Diaby.

Har I en spiller, I altid køber?

SvarCiter
Lagt op : 21/05/2007 10:47 pm
Mike Justesen
(@mike-justesen)
Prominent Member

Steffen Caspersen skrev:

Har I en spiller, I altid køber?

Jep, jeg køber altid Cech og Simon Nagel.

Bruger altid Cech, men Nagel.... Nej 😛

Han er bare til pynt, men mest fordi jeg kender ham godt.

SvarCiter
Lagt op : 21/05/2007 10:49 pm
AK
 AK
(@ak)
Noble Member

"Errors occurred during the installation.
null"

Det siger min computer lige der hvor man første gang skal trykke next..Nogen der kan hjælpe?

SvarCiter
Lagt op : 23/05/2007 3:32 pm
Side 5 / 6
Del:
Top-menu
Menu