Menu

Forum

Football Manager - ...

Football Manager - hvem skal jeg købe?-tråden  

Side 1 / 2
  RSS
Mikkel Lasson
(@mikkel-lasson)
Noble Member

Nu har vi jo en "skal jeg sælge?-tråd" og en "hvem skal jeg være?-tråd". Derfor opretter jeg her en "hvem skal jeg købe?-tråd". Her kan du spørge os andre om hvem du skal købe. Du skal dog skrive nogle krav ellers kan svarene blive alt for mange. Derfor skriv en aldersgrænse, position, hvor mange penge spilleren højst må koste osv. Skriv også helst hvilken klub i er og hvor mange penge i har til rådighed. Håber i vil benytte tråden hvis i får problemer med hvem i skal købe.

En pris
Udgivet : 06/04/2007 5:44 pm
AK
 AK
(@ak)
Noble Member

Hvem skal jeg købe med Lyon? Penge er underordnet? Kom med alle gode franskmænd...fremtidige osv.

tak på forhånd

SvarEn pris
Udgivet : 07/04/2007 2:31 pm
MonQ
 MonQ
(@monq)
Reputable Member

Jeg har i min 2. sæson med Nantes fået stillet hele 11.5 mio £ til rådighed, og jeg mangler en god midt midtbanespiller. Han skal helst være franskmand og under 25 år. Har forsøgt mig med Diaby, men ham vil de ikke slippe.

SvarEn pris
Udgivet : 07/04/2007 8:04 pm
MonQ
 MonQ
(@monq)
Reputable Member

Nå, lige meget. Har købt Arnold Mvuemba.

SvarEn pris
Udgivet : 07/04/2007 8:06 pm
Kimu
 Kimu
(@kimu)
Eminent Member

Nogen der kender nogen unge gode billige spiller som er til at lokke til irlandske Shamrock Rovers??? Har brug for sådan spiller da klubbens økonomi ikke er den bedste, og man ikke kan lokke diverse supernavn til lige det hold og den liga som Shamrock Rovers spiller i 🙂

SvarEn pris
Udgivet : 11/04/2007 9:46 pm
Casper Andersen
(@casper-andersen)
Estimable Member

Hvis du er i sæson 1, så prøv Nauzet. Ung spansk målmand, som jeg havde succes med, godt nok i FM06..

En ældre spiller, som du måske kan bruge er Matt Jansen 🙂

Begge er, at finde på en fri transfer fra start.

SvarEn pris
Udgivet : 14/04/2007 12:19 am
Kimu
 Kimu
(@kimu)
Eminent Member

Champ A skrev:

Hvis du er i sæson 1, så prøv Nauzet. Ung spansk målmand, som jeg havde succes med, godt nok i FM06..

En ældre spiller, som du måske kan bruge er Matt Jansen 🙂

Begge er, at finde på en fri transfer fra start.

Dem vil jeg lige prøve at tjekke ud, og se om jeg kan lokke dem til Irland.

SvarEn pris
Udgivet : 15/04/2007 8:43 pm
AK
 AK
(@ak)
Noble Member

Jeg har startet et nyt spil med Lyon(Holder pause fra St. Pauli spillet)..
Jeg er i midten af 1. sæson og mangler en angriber, da ingen af mine nuværende kan lave mål.
Har 62 mio. kr. at købe for. Nationalitet er underordnet, men han skal dog helst være under 28 år..

SvarEn pris
Udgivet : 01/07/2007 10:06 pm
Lasse Hansen
(@lasse-hansen)
Estimable Member

Uche fra Recreativo!
Han bomber!!!

SvarEn pris
Udgivet : 01/07/2007 10:14 pm
AK
 AK
(@ak)
Noble Member

Lasse Hansen skrev:

Uche fra Recreativo!
Han bomber!!!

tak for rådet. Efter et salg af Alou Diarra til Milan for 95 mio.kr.(hvilket jeg ikke forstår de vil give for ham), så købte jeg Huntelaar(som præcis er 8 år ældre end mig) fra Ajax for 152 mio. kr.

SvarEn pris
Udgivet : 02/07/2007 1:55 am
Detox
(@detox)
Eminent Member

Spiller i det også det er sjovt, men i kommer til at blive hurtigt trær af det. Hvis du vil kan vi spille mod hinanden

SvarEn pris
Udgivet : 03/07/2007 8:45 pm
AK
 AK
(@ak)
Noble Member

Detox skrev:

Spiller i det også det er sjovt, men i kommer til at blive hurtigt trær af det. Hvis du vil kan vi spille mod hinanden

Skriver du til mig eller alle?

TT: Jeg har jo postet mit Lyon hold i "Football Manager - vis dig mit hold tråden" og nu kunne jeg godt tænke mig at høre om der var nogen spillere, som jeg skulle købe eller sælge.
Jeg overvejer selv en midterforsvar, da Müller er solgt, men ved ikke helt.

SvarEn pris
Udgivet : 03/07/2007 8:50 pm
Detox
(@detox)
Eminent Member

Hvis du vil købe forsvar så køb Milto fra zaragoza, Hvis det er angriber er det fra West Ham. Han starter med A, han scorer hele tiden 2 eller 3 mål hver kamp.:D

SvarEn pris
Udgivet : 04/07/2007 1:05 pm
Micki_DK
(@micki_dk)
New Member

Hej..

Jeg er lige startet en ny sæson med Brøndby IF..

Hvem syntes i jeg skal købe?? Eller i hvert fald kigge på??
Position osv. er lige nu ligemeget, vil bare gerne have nogle råd 🙂

SvarEn pris
Udgivet : 10/07/2007 10:43 am
Mikkel Exner
(@mikkel-exner)
Honorable Member

Tjaeh, nogle forstærkninger i forsvaret ville vel være bedst, men kender ikke så meget til den danske liga.. Hvor mange penge har du?

SvarEn pris
Udgivet : 10/07/2007 12:19 pm
Side 1 / 2
Share:
Top-menu
Menu

Arbejder

Venligst Login eller Registrer