Наши партнеры

Menu



Forum

F.C. København tråd...
 
Notifications
Clear all

F.C. København tråden (nr. 2)

194 Indlæg
19 Brugere
0 Likes
25.9 K Set ialt
(@thomas-sorensen)
Indlæg: 175
Estimable Member
 

jeg regner med mit tip holder hjem med 0-2

Glæder mig til at se Sionko også,, hva han kan for nogle ting

 
Lagt op : 03/08/2007 10:28 pm
(@flaekbuks)
Indlæg: 23
Eminent Member
 

ved sgu ikke
tror vi udspiller, men ligesom sidste weekend mangler det sidste
angående lodtrækningen..
Benfica går ikke videre på udebane
tror vi får en klasker ude og vinder så nok 1-0 hjemme
men set fra min synsvinkel skal vi heller ikke være skuffet over uefa cup med den lodtrækning

 
Lagt op : 03/08/2007 10:40 pm
 AK
(@ak)
Indlæg: 1241
Noble Member
 

flaekbuks skrev:

ved sgu ikke
tror vi udspiller, men ligesom sidste weekend mangler det sidste
angående lodtrækningen..
Benfica går ikke videre på udebane
tror vi får en klasker ude og vinder så nok 1-0 hjemme
men set fra min synsvinkel skal vi heller ikke være skuffet over uefa cup med den lodtrækning

Nu skal vi først lige slå Beitar ud.

 
Lagt op : 03/08/2007 10:42 pm
(@flaekbuks)
Indlæg: 23
Eminent Member
 

det er derfor vi skal være tilfredse med uefa cup
det er jo en lorte lodtrækning vi har fået
Men jeg håber at der skal spilles champions league i parken til efteråret og foråret
og at pokalen sidst i maj blir frem på rådhuspladsen eller frederiksberg rådhus:D

 
Lagt op : 03/08/2007 10:46 pm
 AK
(@ak)
Indlæg: 1241
Noble Member
 

flaekbuks skrev:

det er derfor vi skal være tilfredse med uefa cup
det er jo en lorte lodtrækning vi har fået
Men jeg håber at der skal spilles champions league i parken til efteråret og foråret
og at pokalen sidst i maj blir frem på rådhuspladsen eller frederiksberg rådhus:D

Tænk på at vi ikke engang kommer med i UEFAEN, hvis Beitar slår os ud. Vi vinder aldrig Champions League. Vi kan måske i fremtiden komme i en kvartfinale eller semifinale. Men ikke længere. Jeg snakker selvfølgelig om 10-20 år.

 
Lagt op : 03/08/2007 11:01 pm
 AK
(@ak)
Indlæg: 1241
Noble Member
 

Hold kæft hvor spillede vi ringet. Vi skal være glade for at vi overhovedet vandt i Aarhus. Jesper stod en pragtkamp.
Sikkerheden på NRGI Park var ikke god. Min far kom ind på stadion selvom han havde en lommekniv i lommen, uden de opdagede det.

 
Lagt op : 04/08/2007 9:48 pm
 AK
(@ak)
Indlæg: 1241
Noble Member
 

Agurk skrev:

Haha. Skru lige forventninger en ekstra tand højere op? Intet dansk hold vil formå, at ryge i kvart- eller semifinalen. Og da slet ikke finalen! Det er nok mere realistisk i FM 🙂

Man ved aldrig. Kig evt. på FC Porto, AS Monaco og PSV Eindhoven. De er ikke storhold i Europa. Der ligger de dog lige over FCK, undtagen Monaco.

Agurk skrev:

Selv om 10-20 år vil niveauet ikke være på højde med de mål. Man må håbe, at de danske hold til den tid har rykket sig og har etablerede sig i Europa, med UEFA & Champions League gruppespil hver sæson, hvilket jeg dog ikke regner som realistisk :).

Som sagt man ved aldrig. Nu er FCK jo inde i en voldsom udvikling og vi kan vel ende med skotske tilstande og de har da rigtig gode udlændinge derover.

Agurk skrev:

Synes det er at sætte overliggeren lidt for højt at sige, at man kan nå en kvart- eller semifinale. Der skal altså ufattelig meget til, både sports- men også forretningsmæssigt. Også for FCK 🙂

Selvfølgelig skal der meget ti. Men i en enkelt sæson kan man jo være ekstrem heldig.
Jeg er optimist..hehe

Rasmus Würtz starter sandsynligvis inde i morgen, selvom han er småskadet. Jeg synes det er fint. Vi trænger til en der kæmper på midtbanen.
Den type er Hjalte Bo Nørregaard eller Michael Silberbauer ikke.

Tror på sejr imorgen...
Beitar - FCK 1-2

 
Lagt op : 06/08/2007 10:48 pm
(@danni-mickelborg)
Indlæg: 53
Trusted Member
 

Jeg tror ikke fck går videre i morgen.! 2-0 til Beitar.

Jeg siger det ikke pga. jeg er Brøndby'er. Men jeg tror bare ikke fck klare sig i israel. De har heller ikke fundet deres niveau så jeg tror desværre de taber.! 😐

 
Lagt op : 06/08/2007 11:02 pm
(@thalleballe)
Indlæg: 17
Active Member
 

Jeg tror på at FC klarer beitar.. men benfica.. er måke lige i overkanten med det spil som FC har kørende her for tiden.. Det er ganske enkelt forfærdeligt at se på og alt for usikkert.. håber virkeligt at de formår at kommer i form før de møder Benfica - (hvis de nu går videre)

Men jeg bet'er at beitar - FCK bliver 0-1

 
Lagt op : 06/08/2007 11:07 pm
 AK
(@ak)
Indlæg: 1241
Noble Member
 

Danni Mickelborg skrev:

Jeg tror ikke fck går videre i morgen.! 2-0 til Beitar.

Jeg siger det ikke pga. jeg er Brøndby'er. Men jeg tror bare ikke fck klare sig i israel. De har heller ikke fundet deres niveau så jeg tror desværre de taber.! 😐

HEHE..Skal der jo også være plads til.

Både Beitar og FCK spillede en dårlig kamp i tirsdags. Ingen af dem spillede særligt godt. FCK viste intet offensivt. Vi manglede alt alt for meget.

Men selvom der er ca. 19.935 Beitar fans og 65 FCK fans tilstede på stadion imorgen, tror jeg vi klarer den. De skal som sagt frem af banen. Så vi skal selvfølgelig styre kampen, men lykkedes det ikke, så må vi jo spille på kontra.

Kom så FCK.

Edit: Indlæg nr. 1100

 
Lagt op : 06/08/2007 11:08 pm
(@danni-mickelborg)
Indlæg: 53
Trusted Member
 

Jeg ved det..! men jeg tror bare ikke de klarer den.! Det har jeg på fornemmelsen.! 🙁

 
Lagt op : 06/08/2007 11:11 pm
(@pernille-nielsen)
Indlæg: 255
Reputable Member
 

For dansk fodbolds skyld håber jeg ikke, at du får ret i din fornemmelse.

Jeg tror på FCK. De har ikke fået en tilfredsstillende sæsonstart, men mon ikke de hiver den hjem alligevel. Jeg tror dog det bliver tæt. En smal FCK-sejr, eller også en uafgjort.

 
Lagt op : 06/08/2007 11:19 pm
 AK
(@ak)
Indlæg: 1241
Noble Member
 

Pernille Nielsen skrev:

For dansk fodbolds skyld håber jeg ikke, at du får ret i din fornemmelse.

Jeg tror på FCK. De har ikke fået en tilfredsstillende sæsonstart, men mon ikke de hiver den hjem alligevel. Jeg tror dog det bliver tæt. En smal FCK-sejr, eller også en uafgjort.

Dejligt at høre:D
Nu skal det også til FCK´s forsvar siges at tre af fire SAS Liga kampe er foregået på udebane.

 
Lagt op : 06/08/2007 11:21 pm
 AK
(@ak)
Indlæg: 1241
Noble Member
 

Så er det i aften det gælder. Opdagede at kampen vises på Kanal5. Håber godt nok en af kammeraterne kan tage den kanal da.

Som sagt tror jeg at vi går videre. Kampen dernede er meget svær, men alligevel tror jeg at Ståle har banket det ind i deres hoveder at kampen er meget vigtig.

Så måske Beitar - FCK 1-2.. Hvem der scorer er ligemeget, bare vi går videre er jeg glad.

 
Lagt op : 07/08/2007 3:56 pm
(@zidane)
Indlæg: 226
Estimable Member
 

Jeg tror FCk vinder overbevisende. Beit. I mine øjne kan beiter ingen ting, Og deres fans er til grin

 
Lagt op : 07/08/2007 4:14 pm
Side 11 / 13
Del:
Top-menu
Menu