Наши партнеры

Menu



Kasi-Jesper: Vil hæve niveauet af indkøb

Dansk fodbold

Jesper Nielsen, som ejer Kasi Group, og er hovedsponsor i Brøndby, siger, at Brøndby i fremtiden vil lave indkøb, som får konkurrenterne til at hæve øjenbryn.

Da Jesper Nielsen i sommers startede med at være hovedsponsor i Brøndby meldte han ud, at Brøndby inden for fem år skulle vinde to – tre mesterskaber og have deltaget i Champions League, det mener han stadigvæk er realistisk, selvom mange tvivlede på det, da han meldte det ud.

”Vi er kommet godt i gang med den langsigtede planlægning, der blev lagt i forbindelse med opstarten af Kasis hoved- og stadion-sponsorat. Da jeg meldte ud for et år siden, at Brøndby IF skulle tage to-tre mesterskaber, og spiller CL i de 5 år, hvor hovedsponsoratet løber, mente mange, det var urealistisk. Nu er det realistisk, men ikke nået,” siger Jesper Nielsen til B.T.

I sommerens transfervindue meldte Kasi-ejeren ud, at Brøndby skulle ud at hente mange spillere, det skete som bekendt. Det helt modsatte er sket i det nuværende transfervindue, men det skyldes ikke, at Kasi Group er ramt af finanskrisen, grunden til det er, at Kent Nielsen er blevet ansat som træner.

”Vi har fået en ny træner, og han skal godt i gang, og samtidig er truppen stærk. Stærk nok til at vi går efter guldet og pokalen i indeværende sæson, det er helt klart,” udtaler Nielsen og fortsætter:

”Vi vil hæve niveauet for hvilke spillere, det er man kan forvente at kunne se i den danske liga. Da jeg signede Olafur Stefansson til AG Håndbold (2. divisionsklub som Kasi Group også er hovedsponsor i) var det også nytænkende i dansk håndbold. At det så gik anderledes med ham er en anden snak (Stefensson kom i stedet til Rhein Neckar Löken, som Kasi også er hovedsponsor i), men noget tilsvarende ville da være interessant for dansk fodbold,” slutter Jesper Nielsen.



Kommentér

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

*



Top-menu
Menu