Наши партнеры

Menu



Forum

Lyon tråden (nr. 1)
 
Notifications
Clear all

Lyon tråden (nr. 1)

30 Indlæg
8 Brugere
0 Likes
4,674 Set ialt
 AK
(@ak)
Indlæg: 1241
Noble Member
 

Mikkel Lasson skrev:

Saha er helt klart en god agriber, men han er meget tit skadet, og i har i forvejen mange gode angribere. Manchester United vil bare have penge for ham, så de kan købe en anden angriber, da det er den position, hvor de mangler en klassespiller. Det kan jo også være, at de vil lave en byttehandel med Fred 🙂

det håber jeg da ikke. Jeg har lige købt en trøje med Fred.....Så han skal bare blive i Lyon....

 
Lagt op : 06/05/2007 1:43 pm
(@mikkel-lasson)
Indlæg: 1185
Noble Member
 

Hehe 🙂 Så han er ikke en af de angribere som skal væk, hvis Saha skal til klubben? Hvem er det så? 😀

 
Lagt op : 06/05/2007 2:41 pm
 AK
(@ak)
Indlæg: 1241
Noble Member
 

Mikkel Lasson skrev:

Hehe 🙂 Så han er ikke en af de angribere som skal væk, hvis Saha skal til klubben? Hvem er det så? 😀

Baros - Han er jo den nye klasseangriber i Lyon, så han forlader nok ikke Lyon.
Benzema - Kæmpe talent. Så jeg forventer at vi beholder ham.
Ben Arfa - Ligesom Benzema er han et kæmpe talent, så ham beholder vi.
Remy - Han har ikke fået chancen, men har en god fremtid. Så enten sælges han eller også udlejer vi ham.
Bettiol - Stort talent...Spiller regelmæssigt, så han skal blive.
Govou - Landsholdsspiller. Siger hvis det hele.
Fred - God spiller, så han bliver.
Wiltord - Han er efterhånden 32 eller 33 år..Så han må godt smutte, selvom han spiller godt....

 
Lagt op : 06/05/2007 3:03 pm
(@mikkel-lasson)
Indlæg: 1185
Noble Member
 

Karel Poborsky skrev:

Mikkel Lasson skrev:

Hehe 🙂 Så han er ikke en af de angribere som skal væk, hvis Saha skal til klubben? Hvem er det så? 😀

Baros - Han er jo den nye klasseangriber i Lyon, så han forlader nok ikke Lyon.
Benzema - Kæmpe talent. Så jeg forventer at vi beholder ham.
Ben Arfa - Ligesom Benzema er han et kæmpe talent, så ham beholder vi.
Remy - Han har ikke fået chancen, men har en god fremtid. Så enten sælges han eller også udlejer vi ham.
Bettiol - Stort talent...Spiller regelmæssigt, så han skal blive.
Govou - Landsholdsspiller. Siger hvis det hele.
Fred - God spiller, så han bliver.
Wiltord - Han er efterhånden 32 eller 33 år..Så han må godt smutte, selvom han spiller godt....

Har ikke hørt så meget om de talenter der 🙂 Men hvis de har en lovende fremtid, så må i jo hellere beholde dem. Nogle af de spillere er vel også på vej op i 30'erne. Er Govou ikke omrkring de 28-29 år?

 
Lagt op : 06/05/2007 3:21 pm
 AK
(@ak)
Indlæg: 1241
Noble Member
 

Mikkel Lasson skrev:

Karel Poborsky skrev:

Mikkel Lasson skrev:

Hehe 🙂 Så han er ikke en af de angribere som skal væk, hvis Saha skal til klubben? Hvem er det så? 😀

Baros - Han er jo den nye klasseangriber i Lyon, så han forlader nok ikke Lyon.
Benzema - Kæmpe talent. Så jeg forventer at vi beholder ham.
Ben Arfa - Ligesom Benzema er han et kæmpe talent, så ham beholder vi.
Remy - Han har ikke fået chancen, men har en god fremtid. Så enten sælges han eller også udlejer vi ham.
Bettiol - Stort talent...Spiller regelmæssigt, så han skal blive.
Govou - Landsholdsspiller. Siger hvis det hele.
Fred - God spiller, så han bliver.
Wiltord - Han er efterhånden 32 eller 33 år..Så han må godt smutte, selvom han spiller godt....

Har ikke hørt så meget om de talenter der 🙂 Men hvis de har en lovende fremtid, så må i jo hellere beholde dem. Nogle af de spillere er vel også på vej op i 30'erne. Er Govou ikke omrkring de 28-29 år?

Govou er 27 år, fylder 28, d. 27. juli.

Men nu må vi jo se hvad der sker.

 
Lagt op : 06/05/2007 3:32 pm
(@andreas-johnke)
Indlæg: 753
Prominent Member
 

Remy og Bettiol har efter min mening hverken klassen eller talentet til at blive fast mand

 
Lagt op : 06/05/2007 6:30 pm
 AK
(@ak)
Indlæg: 1241
Noble Member
 

Andreas Johnke skrev:

Remy og Bettiol har efter min mening hverken klassen eller talentet til at blive fast mand

Det kan du have ret....Men de skal lige have chancen. Bettiol er det største talent af de to. Remy skal nok væk....

Men vi fik uafgjort i går mod Paris SG..Juninho udlignede med hovedet i 94. minut.

 
Lagt op : 06/05/2007 6:36 pm
 AK
(@ak)
Indlæg: 1241
Noble Member
 

I dag har vores manager Houllier(staveplade) givet en opsigelse til Lyon ledelsen. Sikke en lettelse. Vi har været alt for defensivt, hvis man kigger på holdets kvaliteter. Vi har kun spillet med en decideret angriber.
Jeg er glad, men også skuffet. Han lavede jo alligevel resultater med holdet.

 
Lagt op : 25/05/2007 10:03 pm
(@andreas-johnke)
Indlæg: 753
Prominent Member
 

Jeg må sige jeg er lettere skuffet, Houllier har skabt mirakler i Lyon... Det eneste han ikke nåede var en solid CL turnering...

 
Lagt op : 26/05/2007 2:04 pm
 AK
(@ak)
Indlæg: 1241
Noble Member
 

Lyon har indtilvidere solgt:
Eric Abidal, FC Barcelona
Alou Diarra, Bordeaux
Jeremy Berthod, Monaco
Florent Malouda, Chelsea
Claudio Cacapa, Al Rayyan
Tiago, Juventus

Lyon har købt:
Abdul Kader Keita, Lille
Mathieu Bodmer, Lille
Fabio Grosso, Inter

Vi har indtilvidere lavet 3 fantastiske indkøv og Wiltord kunne ikke blive enig med ledelsen og ophævelse af kontrakten, så han bliver.

Reyes var tæt på Lyon, men jeg er egentlig glad for at han ikke kommer til os.

 
Lagt op : 31/07/2007 1:26 pm
(@teo-kudra)
Indlæg: 15
Active Member
 

Lyon er det Bedste hold i den Franske liga men er ikke gode i Champions liga:)

 
Lagt op : 05/10/2007 8:40 pm
(@morinho)
Indlæg: 27
Eminent Member
 

:DLyon har tabt begge deres kampe i CL med 0-3 til Barcelona og Rangers. de vinder den franske liga men de ryger ud i CL gruppespillet.

 
Lagt op : 15/10/2007 5:08 pm
(@morinho)
Indlæg: 27
Eminent Member
 

:DLyon har tabt begge deres kampe i CL med 0-3 til Barcelona og Rangers. de vinder den franske liga men de ryger ud i CL gruppespillet.

 
Lagt op : 15/10/2007 5:09 pm
 cesc
(@cesc)
Indlæg: 21
Eminent Member
 

Ja, det virker som om at Lyon kun tromler i Ligue 1, men at de må forbedre sig noget i Champions League.

 
Lagt op : 01/12/2007 6:05 pm
(@peter-christensen)
Indlæg: 114
Estimable Member
 

Lyon har potentialet til at komme videre i Champions League. Det går, som regel, altid galt. De har jo mange talentfulde spilere på deres hold.

 
Lagt op : 28/01/2008 7:54 pm
Side 2 / 2
Del:
Top-menu
Menu